Szexésnyúljork

501#

Posted in önsajnálat, egyetemes, nappal by szexesnyuljork on január 25, 2010

najóó, lehet, hogy beírom azt a rohadék korvinuszt is. csak remélhetem, hogy senki sem ismer majd föl.

egészen elbizonytalanodtam, miután végignézhettem végre a tantárgylistát. (jó. nem láttam benne sok eu faszságot. meg azért is, mert a tanszékvezetőjük írta az iszlám könyvünket.)

de én nagyon utálom azt az egyetemet. nagyon. nagyon. de így nagyon.

pöcsök és picsák.

ja, amúgy már a 9. oldalon tartok a szakdogával. (vagy legalábbis azzal a word dokumentummal, amit majd 99,9%-ban át fogok írni.)

Reklámok

heh?

