Szexésnyúljork

463#

Posted in éjjel, egyetemes, fémösz-ség, halál by szexesnyuljork on november 21, 2009

nahhát hazagyüttem, olyan házidolgozatot írtam, mint a kurvaélet. először bekopiztam 3 weblapról, aztán rájöttem, hogy bármennyire is megérdemli az a wikipedia felolvasó kurva, én még írhatok bele önálló dolgokat, úgyhogy kicsit felturbóztam.

rajtam kívül ez nem hiszem, hogy sok embert érdekel. ahogy az sem, hogy 5-én, szombaton szakmai nyelvvizsga és kellene rá tanulnom. vagy, hogy 6 vizsgám lesz, ami elég lazának ígérkezik a tavalyi 12 után. meg ilyenek.

apa meg megkért, hogy távolítsam el a pamacsos fotókat szem elől. ilyet még csak filmen láttam. mármint ilyen halottak utáni emléktakarítást a házban. az durva.

a lakásomban meg budapest navigátor fotózás. turistaközpont leszek.

heh?

