Szexésnyúljork

457#

Posted in éjjel, önsajnálat, fémösz-ség, kárriér by szexesnyuljork on november 11, 2009

a híres újságírónők is menstruálnak. ez már biztos.

felhívták apát, hogy kolumnista vagyok. ő meg visszakérdezett, hogy “mi??kommunista?? hahaha” , de nem. kolumnista. ami azért már egy magas kasztnak számít mindenhol. és most hétvégén ismét bebizonyítom eztet. meg holnap is meg lehet venni. merthogy ma elaludtam a sulit, szóval bementem, hogy alkossak valami értelmeset.

viszont 630 forint 16 darab obé tampon. ami szerintem tök geciség, mert mi csak szopunk és szopunk, ezek meg kihasználják és hatalmas árrést pakolnak rá. hogy tovább szopjunk. a p*nám literally nyeli el a pénzt.

azt is meg kell jegyeznem, hogy ma kivételesen csinos voltam.

meg majd szóljatok, hogy a világmegváltó szakadt rokkkerekről meséljek. mert azok érdekesek.

Reklámok

9 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. mókus said, on november 12, 2009 at 11:49

    Na igen az a rohadt tampon..:D Szerencsére nekem még meg veszi anyuka.
    Amúgyvan az illatos tampon[olcsóbb is meg lóphast sem ér de nem ez a lényeg]szóval harapj rá:”D Kajak kamilla íze van…Ilyen zöld dobozos.

  2. szexesnyuljork said, on november 12, 2009 at 16:34

    úh az a problem, hogy engem nagyon elrontottak, vagyishogy épp tökéletes fogyasztó vagyok: az obén kívül nem vagyok hajlandó mást magamba nyomni.
    a kamillásat majd esetleg fogorvosnál próbálom ki :]

  3. emmácska said, on november 12, 2009 at 17:14

    és nem elég hogy 630forint 16db, még a (legtöbbször férfi) pénztáros vigyorgását is le kell nyelnem, mikor a kezébe veszi a supermegaóriás méretű tamponjaim dobozát.

  4. mókus said, on november 13, 2009 at 00:50

    [megjegyzés:spórák is lapulhatnak benne mivel barátnőm jó kis gombát kapott háhápfuj.én is csak rágcsáltam …elvböl nem dugok fel olyat aminek íze van(kivétel mindig akad:D)meg a szilktács boritás mégis csak szilktács:D ennyi voltam.örültemhogyzavartam]

  5. szexesnyuljork said, on november 13, 2009 at 19:11

    :]

  6. Szandi. said, on november 19, 2009 at 22:08

    hahh.
    nekem a kotonnál jobban égett a pofám sokszor.
    mert ha úgy nézzük, megstruálni mindenki szokott, dugni meg csak a kiváltságosok. aktív Teszkós tevékenységem során én is megmosolyogtam a rohanó párocskákat, akik este 10kor bejöttek egy fél literes fantáért és egy 12es pakk maszkulanért.

  7. Szandi. said, on november 19, 2009 at 22:09

    megstruálni.
    köszönjük Alexandra.
    (Y)
    : D

  8. Szandi. said, on november 19, 2009 at 22:11

    Mókus, te meg f_szán eltévelyedett lélek lehetsz, ha tampont csócsálsz unalmas perceidben…:D
    Megdöntöttem az egy bejegyzéshez írt hozzászólásaim számát.
    takarodtam is.

  9. szexesnyuljork said, on november 20, 2009 at 03:20

    sosem használnék maszkulant.
    az a szüleim márkája.
    meg, amint a mellékelt ábra mutatja, nem túl hatásos :]


heh?

