Szexésnyúljork

445#

Posted in éjjel, önsajnálat by szexesnyuljork on október 26, 2009

csak az előzőhöz hozzáfűzve:

még 2 év után is van olyan, hogy nem jól szólsz hozzá az emberhez, márminthogy olyat mondasz neki, amiről tudnod kéne, hogy arra harap. persze részeg az ember, meg ilyenek. de valahogy olyan fura. szóval, amiért másokat pofánbasznál egy picirit, egy olyat kapsz egy hozzád közelálló embertől. és az akkor olyan furcsa.

[és tudom, hogy sokszor rinyálok, hogy de jó lenne részegen látni, de minden egyes ilyen szerencsés alkalomkor elgondolkozom azon, hogy mi a jó egy bunkó-részegben. (az olyan ember, aki részegen mindig bunkó lesz) és sosem értem, hogy mért is akarok én olyat látni.

részeget megütni meg nem szép dolog.]

és akkor azt is megjegyezném, hogy nem a faszim miatt járok koncertre, hanem a zene miatt, mert az jött előbb. úgyhogy nem kell a beszólás, hogy “hát igen, eléggé kiborulnék, ha nem jönnél el, de nem muszáj ám miattam“. és a “nem kell miattam utálni eztmegazt szimpátiából”.

és akkor szeretném leszögezni, hogy ez a “miattam” szöveg LEGALÁBB annyira elviselhetetlen számomra, mint amikor a szüleimtől azt hallom, hogy “csak a bátyám utánzom mindenben”.

mert bizonyára egy birka vagyok, de jó lenne, ha legalább a szeretteim nem gondolnák ezt.

jaja.sokabajommostanában.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. barok.eszter said, on október 26, 2009 at 14:20

    Nem is értem, hogyan válhat vki bunkóvá részegen: én akkor mindig szeretek mindenkit. :)

    • szexesnyuljork said, on október 26, 2009 at 17:52

      hát őszintén szólva én sem ezt vártam :]
      (persze vannak jelentőségteljes pillanatok a ló túlsó oldalán is, de a rossz valahogy jobban megmarad:])


heh?

