Szexésnyúljork

441# határtalan boldogságra ad okot

Posted in apróörömök, fémösz-ség, nappal, zene by szexesnyuljork on október 22, 2009

EZ. JUHÚÚ!

végre eltűnik a zsarnok kaukázus köcsögség és nem nyomorítja tovább az amúgy is eltorzult kiskorú állatkerti lakókat.

eddig kellett várni, de megérte. ez azért most feldobta a napomat.

(követhetné őket a harmincipszilon meg a vadfruttik, amiknek szintén hatalmas rajongótárbora van, ez igaz, de szerintem valami babonázós módszert alkalmaznak, legalábbis az én  – és 3 kivételével [amúgy nekik minden tiszteletem] minden ismerősöm – fülének botrányosan fájdalmasak)

mellesleg élek, de ez a bejegyzés most had’ szóljon csak a kaukázus haláláról. persze ezt is majd csak akkor szabad elhinni, ha már jó ideje kuss lesz a házuk táján. nehogy aztán nagyot csalódjunk :]

Reklámok

6 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. sügérmanci said, on október 22, 2009 at 20:17

    egyébként tényleg juhúú. a fankadeli (jajj, csak nem feloszlott a suhancos is.. ) nemrég írt egy újabb remeket ( http://www.youtube.com/watch?v=5SoifGlqOxI&fmt=18 ), a harmincipszilon meg a kaukázus is maga a sátán benne. valahol a kommenteknél a “neoliberális propaganda legfőbb eszközei”….azért ez is sok.
    a fruttik meg a kaukázus tényleg hiteltelen, üres ostobaság.
    [a negyvenzé meg… hát ja. tudod.]

  2. szexesnyuljork said, on október 22, 2009 at 21:15

    na igen, a suhancost el is felejtettem itt megemlíteni, de az is igen örvendetes esemény volt, sajnáltam azt a szegény balázst, mert a ferike nélkül faszább lenne a cucc sokkal. bár akkor sem az én stílusom.

    a negyvenzé nekem meg.. hát.. te is tudod :]

  3. csen said, on október 23, 2009 at 13:21

    én azért sajnálom… de még az emerkettőpetőfisándorrádió előtt kattantam rá (ééés még puszit is adott, amikor kicsi voltam, ááá:-D), viszont a 30y meg a vadfruttik eltűnhetne. meg a fankadeliferi is. bocsánat, de nem bírom. a negyvenöltés is jobb lett volna nélküle.

  4. szexesnyuljork said, on október 23, 2009 at 17:10

    igen, amikor én is kicsi voltam, mondjuk mennyi is? igen, 14, akkor még tökodavoltam az is igaz. aztán én felnőttem, ő meg elkurvult. (a család tette, tudom én, de ez ne legyen már mentség a parasztságra).
    viszont ez a feloszlás dolog, ha arról szólna, amiről esetleg szólhatna, akkor valóban legalább utólag hitelességet kölcsönözne a kaukázusjános eddigi mondatainak.
    szerintem.
    ja hát a negyvenöltés elején a puncis kislányok, az nagyon stimmolt. ehh.

  5. sügérmanci said, on október 24, 2009 at 19:30

    ó bizony mondom néktek, nincs igazság a földön.
    épp most ugrottam le az íhába (ifjúsági ház), merthogy este kvimbi, és jegyet vettem. erre, milyen plakáttal találom szemben magam?!!

    :
    nov.18. – kafkaz(kardoshorváthjános önálló estje)

    na, ha már a zenekarozásnak vége, megy a vidéki hakni egyedül? ennyit a hitelről..

  6. szexesnyuljork said, on október 25, 2009 at 02:41

    én írtam – ha nem is itt – ez a pénzsóvár haverunk nem igazán fog eltűnni a színről, nem kell aggódni :]


heh?

