Szexésnyúljork

419#

Posted in éjjel, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on szeptember 29, 2009

azt említettem már, hogy már az esküvői meghívókat is közösen kapjuk?

..

és most egy gyakorlati (és cseppet sem költői!)kérdés: milyen esküvői ajándékot lehet kihozni nulla pénzből? valami frappáns cukiságra gondolok, macskaallergiás lány-gitáros fiú számára. az ötleteket legkésőbb okt9-ig várom.

..

ápdét: végignéztem kb 5 esküvői ajándékos/esküvős oldalt és már most rosszul vagyok ettől az egésztől. illetve itt egy oldal, a címe: “amikor megkérték a kezem“, de akár az is lehetne: “amikor ráhánytam a klaviatúrára”.

gyerekek, ez most komoly??

6 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. sügérmanci said, on szeptember 30, 2009 at 01:21

    azért elég szép a kontraszt: lent a kapcsolódó cikkeknél egy ilyen:

    “a férjem szagát sem bírom már

    Mióta megszületett a kislányom, nem voltam együtt a férjemmel, de ami még rosszabb: rájöttem, hogy már nem is kívánom őt. Maga a szex nagyon hiányzik, de már nem bírom elviselni a párom közelségét…”

    idióták…

  2. csen said, on szeptember 30, 2009 at 17:12

    nyehehehe xD
    amúgy meg: huhuhuhúúúúú:-):-O:-) szerintem rajzoljatok, vagy gyorsanszáradógyurmából készítsetek gitározó macskákat. nulla péncből (csak gyurma/ papír és színescerka kell hozzá)

  3. emmácska said, on szeptember 30, 2009 at 21:27

    “Sziasztok!

    Már lassan 2 éve indítottam ezt a topicot..hű, de rég volt. Csak kíváncsi vagyok, lányok ,azóta kivel mi történt? Ha jártok még ide, meséljetek!!

    Az én életem tavaly nyáron teljesen megváltozott .. a srác, aki anno ugye “megkérte a kezemet” otthagyott .. egy 18 éves kislány miatt

    Hát igen, az életben már semmiben nem lehetsz biztos. Kifordult önmagából, elkezdett bulizni, hazudozni, és csajozni .. aztán szakítás lett a vége.

    Azóta tudom, hogy a kislány, aki elcsavarta a fejét karácsony előtt elhagyta egy 20 éves fiúért .. otthagyta a közös albérletben.

    Az élet megtanít mindenre .. megtanulod, amit meg kell. Mindkét oldalát megélni a dolgoknak .. a boldogságot és boldogtalanságot, az örömet és fájdalmat, a szerelmet és csalódást..

    Kívánok Nektek további szép napot!”

    aztamindenit, azért ezis ott van:D ajándéknak meg… díszes-kreatívkodós képtartó?::DD

  4. szexesnyuljork said, on október 1, 2009 at 01:32

    merridzs forevör.
    kapnak egy hatalmas ölelést.
    illetve egy kreatív fotókeretben egy képet egy borotvált macskáról. :]

  5. csen said, on október 1, 2009 at 09:25

    mezítlábas-gitározós borotvált macskákat:D
    de egy jelképes összegért (gyakorlatilag szinte nulla péncből) faragok nektek gitározómacskásmintás képkeret, ha akarjátok xD

    • szexesnyuljork said, on október 1, 2009 at 15:44

      úúúúú lehetne azt, hogy egy gitározó macska?
      képkeret nem kell mellé :]

      mert az lehet, hogy vicces lenne :]
      de komolyan. megoldható ez?


heh?

