Szexésnyúljork

405#

Posted in alkohol, apróörömök, éjjel, egyetemes, kaja, marcel, nappal, partihard by szexesnyuljork on szeptember 12, 2009

megnyomta a hasam a sok sajtospogi, de – nagy meglepetésemre – többen is vinnyogtak az itteni unalmasságos helyzet miatt, szóval kipréselek magamból valami izgit. amúgy is kedden irány gibraltár, aztán ha valami történne velem útközben, nehogy már ne köszönjek el előtte. vagymi.

elkezdődött a suli, 10én felvilágosított minket a tanszékvezető, miszerint nem október 15ig kell leadni a szakdoga címét, meg a konzulens nevét, hanem szeptember 15ig. szóval van 5 napjuk. köszijani. 10 perccel később egy hirtelen ötlettől vezérelve a “kultúrdiplomácia” igen tág területéről átnyargaltam gibraltárra, faszán tolom. a konzulens egyből elküldött a faszra a címkitalálással, mondván, hogy már elég nagy vagyok, oldjam meg, hát kössz, de ma reggel jóvátette, mert írt egy cuki emailt, én meg válaszoltam rá egy mégcukibb(stréberfílingű) emailt, úgyhogy most nagyjából hepiség van. az mondjuk szopó, hogy még nem tudok spanyolul, de majd fordíttatok összevissza, mindenféle spanyolul beszélő ismerőssel. hajráhajrá.

ja és szerencsére a “deegymekkoraszarvagyok” érzéssel sem vagyok egyedül, az egy dolog, hogy janka is ilyesmit érez a kis szívében, de az, hogy egy olyan társam is van a kétségbeesésben, aki nem passzíváltatta a félévét, és szintén 2-3 napja van a cuccosra, hát az aztán tényleg megnyugtat. merthogy szakmai gyak sincs még (van, aki poénból már a harmadikat csinálja.. meg már a szakdogáját is elkezdte a nyáron, de ez más tészta, stréberluvnya), persze a hely megvan, bizony híres molnár pityunál fogok nayg erőkkel gályázni, és ez azért kurvanagy poén. nekem.

aztán volt még janka lakásavató, amiről förtelmes képek kerültek föl a facebookra. vannak ezek az amatőrnek mondható partifotós bebaszott lányok, akik nemhogy más érzéseire nincsenek tekintettel a (nemlétező)szelektáláskor, hanem arra sem, hogy azon a képen kurvára nem látszik semmi, mert tökhomály, de azért utána felrakja azt is, ami ugyanazzal a témával kissé élesebben sikerült. szóval így gyűlik a sok szemét a neten. meg így is, amit én csinálok.

éjfél körül bementünk a (botrányosan visszhangzó) gangról, mert egy cigánykisfiú kikiabált az ablakán, hogy “holnap iskola!”, na az cuki volt, de akkor is a kurvaannyát. mondjuk legalább jár suliba. aztán kettőkor a rendőrök is kijöttek (pedig nem volt egy ihb partihard, a legdurvább rész az volt, amikor két csaj a mammamijjára nyomatta, szinténeszter nagyon cuki volt, rá van állva a svédekre totálisan :] hát igen. mindegy, szóval valami abbagyűlölő kihívta a zsernyákokat, em értem ezeket a lustageciket, még a vénkurva is le tud jönni szólni, ezek meg csak a telefonig jutnak el? mindegyis. janka totál pánik, én a szolíd együveg borom után visítva vertem az asztalt, hogy húdejó, még sosem voltam rendőrös buliban (márminthogy értitek), janka ezt nem tolerálta, bebaszva rángatta kis a minihangfalakat a laptopból, hogy úristen, itt nem volt hangzavar (persze ezt az én tanácsomra:]). be sem jöttek (tudooom), de én azért vártam őket. állítólag további (halkabb) jó bulizást kívántak, oszt ennyi. merhogy a tényállás fennforgása meg fszom. ja.

tegnap erasmusnoémi búcsúztatás volt, bár mi kedden pont egyszerre fogunk becsekkolni ferenchegyen, úgyhogy valszeg még összefutunk. sajnáltam a tegnap estét, mert mindenki hulla volt, mindenki más miatt persze, csakhát azért illett volna nagyot bulizni vagy legalább tovább maradni, mint éjfél (:S), ezzan. javallottam neki, hogy indítson blogot, ne kelljen mindenkinek egyesével mesélnie, faszás lenne. talán még ki is raknám blogrollba:]

ez volt tegnap, ma reggel pizsiben elmosogattam, egy órával később meg már TTnyben nyomultam, marci ki van bukva, de amikor meglátta a kertet századszor is rájött, hogy “jaa ez fasza heeely!”, de valahogy mégis végignyafogja az utat. az állatoknál ez a memória dolog olyan idegesítő. de azért cuki.

aztán visszaazidőben, volt szülinapi zsúrom is, volt ott vagy 17 ember, az eddigi max 8hoz képest (azok is melegváltásban, vagy rotáció, vagy miafakk) az nagyon durva volt. 1 órával a kezdés előtt sikerült hazaérnem a teszkóból, úgy rohangáltam a lakásban, hogy marcika csak nézett. aztán persze kiborult a sok nyomi miatt. volt szendvics, meg minden. fasza voltam. karcsibácsi hajnali 3kor még lenyomta a faszim fekvőtámaszban (aki azért 10 szabályos eljutott, de másnap valahogy fájtak a kis mellizmai..érdekes:] állítólag nem izomláz volt..) aztán kidőltünk. rókakoma is meglátogatott sok idő után először, de most visszataláltam a szobába. aztán k*sa reggel a szemüvegét keresve.. felejthetetlen, ahogy a nagy majom próbál csendben káromkodni a minusz20as szemével és négykézláb keresi azt a pár szódásszifont. kurrvajó.

volt egy vicces reggel, amikoris hányinger gyanúval (meg rohanó pocival..ehh) kifutottam a wc-re. ott így konkrétan nem tudtam eldönteni melyik felemet mutassam a wc-nek, mire kitaláltam már folyt rólam a víz, vércukor puff le. 1 órával később arra ébredtem, hogy a felsőtestem kilóg a folyósóra, lábaim bennt a wcben a wc-n (hogy vércukor vissza), a macska meg nyalogatja az izzadt kis homlokom. ami azért volt plusz szar, mert előző nap kentem be a fejét bolhairtó krémmel, aminek olyan durva ocsmánypacsuli szaga van, hogy bárki rosszul lenne tőle, nem csak a wcből félig kilógó (félmeztelen! de ezt csak az erotika kedvéért jegyzem meg..), alacsonyvércukorszintű kisnyulak.

félmeztelen kisnyúl. az milyenmár. najó. ez már aztán több a soknál, meg az elvártnál is talán, úgyhogy csöcsölök mindenkit, kívánjatok nekem jó utat, üdvözöljétek a majmokat és hasonló szépeket nekem. összekavarodtam. állítólag ott jól lehet lopni a netet, úgyhogy ha már nem tudok magammal mit kezdeni, alamit majd idecsöppentek.

hozok nektek háegyenegyet szuvenírnek. be. oda.

na csöccs!

Reklámok

heh?

