Szexésnyúljork

399# blogjáték. is.

Posted in alkohol, éjjel, önsajnálat, fémösz-ség, kaja, marcel, partihard, vattafakk?, zene by szexesnyuljork on augusztus 31, 2009

aztán van itt blogos játék is Szandcsitól, miszerint az éppen olvasott könyv 161. oldalának 5. mondata:

“He walked into a door.”     (Nick Hornby: How to be good)

amúgy ez a nick hornby nagy léhűtő. a 120. oldalig nem nyűgöz le, de onnantól csak vigyorogva tudom olvasni, és ez 50 oldalon keresztül azért elég fárasztó arcizommunka. ő írta a high fidelity-t is (azaz pop, csajok, stb), ami megjegyezném sokkal, de sokkal jobb könyvben, mint filmen (bár dzson csuszák/kjuszák – ki hogy nőtt föl – nagyon fasza benne), ugyanis a filmen majdhogynem elvész a lényeg. vagyishogy a pop részét a dolognak valahogy megnyírbálták. de azért fasza. na és a mai nap poénja is vele kapcsolatos, miszerint ebben az imént említett how to be good-ban a 170. oldal környékén megjelent Dick, a Championship Vinyl alacsony, girnyó, kopaszka eladója (szóval nem a jack black, hanem a másik), mert a főhősnő egy házba költözött vele, és ez kurvapoén volt a buszon. kb két mondatban szerepelt, nem ám úgy teljesen, csak “alattam lakik dick, szégyenlős lemezbolti eladó, aki majd másol nekem francia ambient pop kazettát”, meg ilyen szinten. mindegy, ez nekem nagy volt.

aztán volt koncert is szombaton, bebaszcsiztam/tunk rendesen, egyik pillanatban csak annyit vettem észre, hogy “hú, a faszim van a színpadon”. mármint, hogy közben tök elfelejtettem. vicces volt :] aztán felszedett, nem is volt nagy ellenállás. ott volt a tóthvera is, a hugát szerencsére nem hozta. előtte meg olyan gonoszat mondtam, hogy jeti azt mondta “deegykisgecivagy”, de azért röhögött eléggé.

azt találtam ugyanis mondani, hogy “leszívesebben a t gabit feldugnám a t vera seggébe. … vagy fordítva, hogy jobban fájjon.” de ez már csak ilyen popdolog.

csentől kaptam kis zöld környezettudasság matricákat is, már kommandóztam is velük, szóval ha láttok olyant, szóljatok és örüljünk nekem.

csentől nem csak matricát kaptam ám, hanem egy ilyet is, miszerint “az életfunkciók érdeklődés hiányában elmaradnak”, de arra már nem emlékszem, hogy miért is jött ki ez a végeredmény, mert egy picsa épp ágyasmeggyet tuszakolt le a torkomon, hogy rohadna meg :]

szerdán is együtt fogunk örülni nekem, és mivel lófasz dolog a szülinap (18on felül, mert az még tetszett. meg a 19 kicsit, mert a 18 ciki), csupa olyan embert hívtam meg, akit utálok.  najo, ez nem teljesen igaz, de azért cb meg vica együtt az már kicsit sok lesz a jóból így szülinapom alkalmából, mindegyis. felajánlottam a faszimnak, hogy előkotrok valami gimis osztálynévsort, és elhívok egy két embert, akit mindig utáltam, hogy, ha már lúd. ő viszont azt is mondta, hogy ha sokan lesznek, lelépünk. de én azért nem hagynám magamnál őket felügyelet nélkül. marcel is ott lesz, remélem majd jól odaszarik a konyhába, amíg az emberek dohányoznak és sütit esznek. ja az sem gáz remélem, hogy torta helyett maximum ukrán vodka lesz, meg talán, essetleg néhány hevenyészett szendvics.

holnap meg bubu fog “felnézni hozzám” a kozmetikus számával, de valszeg ez sem a nagy és őszinte beszélgetések napja lesz, azt majd egyszer elintézzük kevésbé ünnepi pillanatban. hullámhegyekhullámvölgyek, ki gondolná, hogy egy sima, 10 éves barátságban is érezheted úgy magad, mint egy szarabb fajta romantikus kapcsolatban? .. mindegyis, majd kihányom ide valamikor a gondomat, jól beprotektidolva.

a bkv-n meg még mindig ki vagyok bukva, akárhányszor eszembejut, bár én inkább a sok fejes köcsögöt verném meg, nem a buszvezetőket, mert az nem szép dolog. de ezt nem fogom fejtegetni, mert jobb dolgom is van.

ennyi bémeg. örüljetek kurvára, lesz majd talán szigetes megemlékezés is, csak arra várok, hogy mindenki elfelejtse, volt valaha olyan is.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. somgoku said, on augusztus 31, 2009 at 23:21

    Barátok
    Közti
    Vagyonosodás
    .


heh?

