Szexésnyúljork

398# “kinyalattam magam”

Posted in alkohol, apróörömök, önsajnálat, gúgül, nappal by szexesnyuljork on augusztus 30, 2009

krvára másnapos vagyok. ezt gondoltam pár perccel ezelőttig. de kiderült, hogy inkább még mindig részeg. sebaj, jeti helyrerázott. de ez a blogfelület nem így nézett ki, azt biztosan állíthatom.

tele van jegyzetekkel a telefonom, hamarosan meg is osztom veletek.

vagy nem. mivel.

2, azaz kettő nap múlva 21 éves leszek. Well, smack my ass and call me Judy!

hogy dögölnétek meg mind.

váhh!!!!!!!!!!!!!! akkurvaélet. na most jól felidegesítettetek…         búúúzák!!!    :]

ápdét: húzok haza, ott talán rászánom magam valamire.

Reklámok

9 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. emmuska said, on augusztus 30, 2009 at 17:43

    pfúú :D most akkor ne mondjam hogy BOLDOGSZÜLINAPOT?:d

  2. somgoku said, on augusztus 31, 2009 at 08:18

    én 20 leszek 11. én :F
    kapok zoknit?
    hepi borzdáj,de ha jol számolom akkor holnap lesz.de azér de.

  3. szexesnyuljork said, on augusztus 31, 2009 at 08:56

    hát előre is köszönöm, de azért fakkivan, én ezt nem akartam. mármint öregedni.
    ezt a zokni dolgot meg nem értem, korán van még, bár ahogy látom, te még korábban írtad, szóóval.. .

  4. somgoku said, on augusztus 31, 2009 at 09:12

    én 18 se akartam lenni,de nem figyelt rám senki -.-
    hát kéne zokni mer nem találok. ennyi. :D

  5. szandcsi. said, on augusztus 31, 2009 at 10:57

    én is a telefonomat tolom tele jegyzettel. múltkor leadtam egyet véletlenül a t-mobilenak tele az okosságokkal, javarészt nem publikussal. utólag jutott eszembe, hogy talán törölni kellett volna. : DDD

  6. zombieyanos said, on augusztus 31, 2009 at 17:40

    Bár nem ide illik, de gondoltam inkább itt írom meg, hogy nagyon is érdekel a sushis téma! Például azt meg tudnád nekem mondani, hogy mi a különbség a sushi és a maki között? Vagy ezek egymás alfajai?:D Csak mert ugye néztem, miket lehet rendelni, és nem véltem felfedezni különbséget sem kinézetben, sem összetevőkben… Mármint mindkettőből sokféle van. Amúgy mindenképp valami halas-rákos-tengerit szeretnék megkóstolni, lazacosat esetleg, egy kis ananásszal, stb. Engem már régóta vonz, csak ugye nem vagyok az a pénzszóró típus, szóval inkább eszem azt, ami otthon van, minthogy pénzt kiadjak kajára… :D De mostmár elterveztük, hogy rendelni fogunk, és rendelés szempontjából nekünk is az ilovesushi volt a szimpatikusabb. Egyszer azért kipróbáljuk helyben a Wasabit, majd ha jó sok pénzünk lesz. :D Ott azért jó sok mindent megkóstolhatok. =) Na, majd írj nekem valahova légyszi. ^-^ Kösziii =)

  7. szexesnyuljork said, on augusztus 31, 2009 at 19:20

    akkor ide, ha már itt vagyok.
    na a sushinak alapvetően két fajtája van, az egyik a maki, ami a sima kis tekercs, kívül az algalevél, egyel beljebb a rizs és legbelül a rák, avgy ami épp ott van. meg van a nigiri, ami meg hosszúkás és rizs van alul, és arra fektetik rá a lazacot pl és ez össze van kötve egy algalevéllel. régen ezzel sokat szenvedtem, mert amíg a maki egyfalatnyi és könnyen meg lehet fogni, a nigiri túl nagy, és mindig félek, hogy szétesik. de bele lehet jönni. amikor kihozzák akkor persze kapod hozzá a wasabit, (a zöld mustár trutyit, ami a róla elnevezett helyen nem valami erős, az ilovesushinál kicsit erősebbet adnak, mint a wasabiban. meg a múltkor a planet sushiban is majdnem kifolytak a szemeim, mert túl sokat raktam a falatra.), a gyömbérlapokat meg a szójaszószt.
    tehát fogod a sushit, ráraksz egy kis wasabit, utána egy gyömbérlapot, és ezt leöntöd vagy belemártod a szójaszószba.
    én leginkább a (füstölt vagy sima) rákosokat (surimi, királyrák, tigrisrák, stb) ajánlanám, a teriyakicsirkés-uborkásat, lazacosat, vöröstonhalasat. szóval inkább a húsosokat. már ha ezeket lehet annak nevezni. a tojásos borzasztó. zöldségesek közül még az avokádós menő.
    aminek a neve úgy kezdődik, hogy “chic no. valamennyi” azok drágábbak, nagyobbak (8 darabtól én már elvagyok egy ideig), mindenféle földi jót tekernek össze, általában ki is vannak fordítva. (asszem a lunchboxnál rendeltem olyan dobozt, amiben volt ilyen kifordított fajta, és a külsején kaviár volt, na az nagyon durván finom volt.)
    a tempurázás bundázást jelent, olyat még nem nagyon láttam élőben. meg van a mochi pl, ami desszert, kicsit rágós, furcsa az állaga, de finom.
    a miso leves felejtős! undorító íze van a löttynek, amiben algalevelek úsznak, meg pl néhány kis kagyló, hát nagyon rossz volt.
    fejenként 1500ból egy kisétkű lány már bőven jóllakik. ha van még kérdés szólj, imádok erről beszélni :] és én is szívesen elmegyek a wasabiba, ha épp jön az ösztöndíj évközben, szólj ha nem lenne kivel menni :]

  8. zombieyanos said, on augusztus 31, 2009 at 23:52

    Hű köszönöööm! *-* Olyan élvezettel olvastam, hogy el sem hiszed. :D Mint egy ovisnak a póniló láttán, úgy csillogott a szemem. xD És megeshet, hogy élni fogok a lehetőséggel a jövőben, és elrángatlak magammal..:D Szóval vigyázz, mert szavadon foglak. =) Majd mindenképp írok, miután rendeltünk valamit! :D

  9. csen said, on szeptember 1, 2009 at 16:21

    egyrészt nyami és csurog a nyálam, másrészt, hehe, boldog szülinapot xD


heh?

