Szexésnyúljork

393#

Posted in maipara-hipochonder, nappal, szerelmes nyáladzás, zene by szexesnyuljork on augusztus 24, 2009

mai buznyákság.     ..  (persze tegnap tuborg este volt itten is)

amúgy meg rohadtul de fáj a bal kezem középső ujján a legfelső és az az alatti ujjbegyet összekötő ín.

csak, hogy mindenki pontosan el tudja képzelni.

ápdét: fűnyírás (…igen!) közben rájöttem, hogy miért is fáj az ujjam. rácapple-ön becsípte a jetiék hintája. olyan nagy gumiabroncsos. vastagláncos. a jeti meg lökdösött, körülöttünk kismacskák szaladgáltak, érzitek ti is gondolom. ez volt az a pillanat, amikor becsípődött az ujjacskám a láncok közé. de az, hogy meghúztam a középső ujjam, jobban hangzik.

Reklámok

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. szandcsi. said, on augusztus 24, 2009 at 15:51

    olyanjó, annyira szeretem ezt a számot:] ez zenél ha sms-t kapok : DD nekem a hasam fáj ^-^ egyikünknek se jó. xD

  2. somgoku said, on augusztus 26, 2009 at 18:35

    fűnyírás közben másra nem ér gondolni csak arra a több ezer sors társra akiket eza matriarchális (mer engem anyám/öreganyám szorongat :D) világ ugyanerre kéztet, mit ide ujjizé fájás.chö. kidoblak blogrollba,panaszkodj ha nem tetszik =)

  3. szexesnyuljork said, on augusztus 29, 2009 at 19:33

    nem panaszkodok, ugyan, ha nem barnultam volna le balatonon, mint a kurvaélet (nem), akkor most belepirulnék. majdnem látszik is.
    :]
    pöccsenet :]


heh?

