Szexésnyúljork

383# nosztalgiacica

Posted in éjjel, előélet by szexesnyuljork on augusztus 8, 2009

épp rendberakom a szarjaimat a szobám, és olyan durva dolgokat találtam, olyan szívhez szóló szerelmes leveleket repítettem a kukába, hogy még. egyszerűen hihetetlen, hogy néhány év és huss a kukába.

mégpedig olyan emberek repülnek könnyű szívvel (részemről) abba a kukába, akik iránti szívfájdalmamban olykor 5-8 kilókat fogytam (nem tudom, mirefel a többesszám, nem volt sok ilyen, csupa szar alak igazából)

meg van egy csomó gyöngy, gomb, szarszemétszar, használt ikeás elem, empéhárom tartozékok, órai levelezések, egy rakat hajtogatott madár, mmm zseléstoll (az milyen menő volt már!) üres képeslapok budapestről (…) és most minden sittysutty megy a szemétbe.

minek őrizgettem ezeket évekig?

(találtam egy kindertojásos belsőt, kinyitottam és néztem, hogy minek ez a kis könyv benne, hát kiderült, hogy pörgetni kell és akkor mozog benne a sztori. vigyorogva pörgettem odavissza 5 percig, majd félretettem nehezebb időkre. hát így gyűlik a szar.)

Reklámok

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. esS said, on augusztus 9, 2009 at 06:30

    ezdearanyosposztlett. =)


heh?

