Szexésnyúljork

382# ez ilyen híres pár nap

Posted in éjjel, maipara-hipochonder, vattafakk? by szexesnyuljork on augusztus 7, 2009

remélem az én temetésemen is ott lesz az egész országvezetés, VAGYMI.

kivégezték a pekingi repülőtér igazgatóját. nem leváltották. milliós végkielégítés? denemám. kivégezték.

kinyomtattam a szigetjegyem. kis befogadóképességű hotelt fogok játszani alatta, kiváncsi vagyok, hogy bírják majd a langyos tusolást és az egyébnyi horror dolgokat.   :]

és csen, a 100 is sok, egy magamfajta hipósnak, de spanyolországban meg angliában már többtízezren, angliában az utóbbi hét (?) alatt valami 30 ezerrel nőtt a fertőzöttek száma. nyáááááááá.

ja és ha már itt tartunk, a clamidia vizsgálatom (ami anya orvosa szerint nemi úton terjed, legfőképp orális szekkszel, és itt idösanyám mélyen a szemembe nézett, hiába mondtam neki, hogy nekem a SZEMEMBEN VAN a clamidia, hogy került volna az oda orálnemi úton – kivéve ha szembelőnek, gondoltam, de ilyen nem történt:] – de még így is kirázott a hideg arra gondolva, hogy anya beszél itt nekem olyasmikről, hogy “hát bizony orális szex ígymegúgy, nekem is volt a torkomban, de később kiderült, hogy mégsem az, hanem valami más bajom volt” fujjmármostkomolyan, nekem ő ne beszéljen ilyen dolgokról, botrány, de tényleg) NEGATÍV lett, és így már az orvos sem tudja, hogy mi a bajom, mégiscsak allergiára gyanakodva (és persze nagy macskagyűlölőként) javasolta, hogy tekerjem ki a jószág nyakát, de én ellenállok. viszont úúútálom a szemüveget már, és ilyen betegen a szigeten sem lehetek nemlúzer, fakkivan.

na ez most jól kijött belőlem.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on augusztus 8, 2009 at 15:27

    hehe, orálisan szemenbasztak xD durva ám, amikor az anyukák így…huhh.
    majd építünk egy bunkert és bebújtatlak a malacnátha elől:-)
    nincs nyomtatóm, hehe… mikor érkezhetek, meg hol laksz, vagy hol találkozunk?

  2. szexesnyuljork said, on augusztus 8, 2009 at 16:19

    ja akartam is írni, hogy hozz törölközőt (törül?mindegyis), próbálok szervezni lepedőket itthonról. lesz szemben egy éjjelnappali maccs, otthonkajálás miatt.
    ha átküldöd a vouchered, kinyomtatom. mármint ha te is féláron vetted. de gondolom.
    és az a helyzet, hogy szerdán fél5kor nouvelle vague lesz a nagyszínpadon és nagyon szeretném elcsípni őket, szóval ki kéne menni olyan 3ra legkésőbb, hogy bejussunk rá. ami szar, mert tökkorán van, de ha szerda délelőtt/dél körül beállítasz hozzám, akkor az nagyon jó lesz.
    ferenciek tere.

    mobilszám meg ilyenek?
    cefrus@indamail.hu

    erre küggy, amit akarsz :]


heh?

