Szexésnyúljork

379# híradó.

Posted in éjjel, kritikus, vattafakk? by szexesnyuljork on augusztus 1, 2009
OMG.TRENT.

OMG.TRENT.

néztem ma tévét. de ilyen reklámot még nem hallottam, akármilyen hatásos krémről is legyen szó:

“fáj és repedt a sarka? .. (itt az új sholl krém, amely…)”   (apukám persze egyből mondta is, hogy a repedtsarkúaknak biztos fáj az egész napos állástól.)

aztán híradó is volt ám. ugyebár most van ez a szigorítás, hogy autóvezetés közben, ha mobilozol megbsznaak. namármost. a schumi ma itt volt, hogy meglátogassa azt a masszát, ami maradt belőle (hahaha késő van). és rendőri kísérettel vezetett végig a városon egy kis piros autót. mobilozva. azmilyencikimár. hogy rendőri kísérettel. mobilozva. tiszta középkor ez a nemesekkel/celebekkel (:]) való kivételeskedőzés.

és ha már középkor: a vatikánban úgy döntöttek, hogy kiátkozzák az egyházból azt, aki abortusztablettát vesz be. na az milyen ciki már. (és különben azt sem értem, hogy miért pont a tablettát. mármint akkor a műtéttel mi van? nemmintha egyetértenék velük, szimplán nem értem, hogy a tabletta miért gázabb. mert azt talán úgy összevissza bevehetik, a műtétnél meg talán jobban belegondolnak előtte? nemértem.)

valaki?

Reklámok

13 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on augusztus 1, 2009 at 23:20

    itt volt a sumi?

    • szexesnyuljork said, on augusztus 2, 2009 at 12:59

      jaja. és most nagyban edz, hogy helyettesítse azt a masszát. durvaa.

  2. said, on augusztus 3, 2009 at 12:06

    ezt az abortuszos dolgot én ma hallottam a kossuth rádióban. de csak mert mama azt hallgatta míg én szilvát pucoltam. leves lesz belőle nyammm.
    na mindegy. én sem értem, mert annak nincs értelme, hogy beveszed és utána még 3 napig ott nyomulsz a kórházban….úgy lenne ez valami, hogy olyan mint a 72órás…receptre megkapod aztán beveszed. de persze aki ilyet csinálna azt lánccal verném…szóval még egy hülyeség a világ javára.

  3. szexesnyuljork said, on augusztus 3, 2009 at 12:49

    ??
    de nem azt nem értem, hogy hogy működik :], hanem, hogy mért pont a bogyót?
    ezt a lánccal verős dolgot meg még nem hallottam tőled eddig..

  4. sügérmanci said, on augusztus 4, 2009 at 08:40

    ma hallottam a rádióban, hogy a rendőrség figyelmeztette schumit, de meg nem büntették…. most biztos megszeppent…

  5. szexesnyuljork said, on augusztus 4, 2009 at 09:59

    bizztos :]

  6. Lui said, on augusztus 5, 2009 at 12:44

    “azt a masszát, ami maradt belőle ” xDDD köszi ezen most olyan jót nevettem!^^

  7. dimitrylarin said, on augusztus 7, 2009 at 23:46

    Kisnyúl, Schumi megkapja a bírságot. Megy a postán.
    Egyébként a kékek kíséretéért is fizetett egész sokat, milyen lenne már a saját felvezető rendőre bekopog neki, hogy “te figyejjmá, írd ezt alá, most meg leszel baszva pénzel, mer ezt itt nem szabad”. Megint rajtunk röhögött volna a világsajtó.

    A masszás poén egész ízléstelen, ilyen ökölbe szoruló kéz, meg minden. De nem én vagyok az ízlésrendőrség. Sajnos:)

  8. szexesnyuljork said, on augusztus 8, 2009 at 13:29

    először is az ízléstelenségről: nem kell magyarázkodnom, itt nem ismer senki annyira, hogy meg tudja állapítani, mit gondolok én viccnek egyáltalán, és mi az, amit kesernyés szájízzel, rothadó világunk színvonalára (lásd fölötted..) leereszkedve pöttyintek ide. talán egyedül a faszim, vagy a 10 éve barátnőim, de leginkább sajnos ők sem értenek, csak azt hiszik, de persze totál máshol vannak.
    ha innen nézzük, akkor szerintem minden bejegyzésben van legalább egy olyan dolog (de nézhetünk konkrét, teljes bejegyzéseket is), amit igazából mindenki félreért/komolyanvesz, pedig egyértelműnek tűnhet. nem csak vicc téren.

    kettőszöris pedig igazán örülök, hogy jólmegbsszák, példát mutatnak, büszke vagyok a magyar rendőrségre.

    példánakokáért.

  9. gusgeo said, on augusztus 11, 2009 at 13:57

    Szia! Most járok itt először Nálad és szarrá röhögöm magam!!! :D Így tovább! Tetszik! Üdv

  10. szexesnyuljork said, on augusztus 11, 2009 at 14:22

    hát ebbe mindjárt belepirulok.
    örvendek.
    :]

  11. dimitrylarin said, on augusztus 14, 2009 at 23:23

    Akarja a kunbéla, hogy magyarázkodj. Főleg, hogy a vélmeménnyilvánítás a komment 10%-át tette ki.
    Csakhát az én stílusom is olyan, hogy esetenként bántó és félreéethető. Persze igen paraszt vagyok mint a körömpörkölt, de ha már valakihez kommentelek, akit még látásból ismerek is, nem baszogatni jövök, érted. Szóval nem szabad mellre szívni. Attól függetlenül megvan a véleménykülönbség, hiszen más baján csak extrém esetben röhögök. Én így értem, hogy vannak dolgok amiből nem szép viccet csinálni. A kórház mindig tabu nálam. Vagyis inkább mostanában. Örökérvényű szabályok, meg mint tudjuk, nincsenek.

    Na ez körül lett írva szépen. A D nem bánt, csak megkóstol. Sorry, ha idegbajt kaptál tőle, visszaolvasva lehet nekem is felment volna a pumpa.

    A jogegyenlőség kérdésében természetesen egyetértek és abban is, hogy így volt a legtisztább. Bár ne felejtsük el, hogy a külföldiek szabsértéseit nem nagyon lehet behajtani, szóval ha nem küldtek volna neki csekket, az az eset sem lenne kirívó (azért száguldozik a német BMW 200-al a sztrádán). A jól megbasszák pedig 10 ezer forintot jelent, amit fizetett a kékek kíséretéért, most pontosan nem tudom, hogy rendőrönként 160 volt vagy összesen, de elenyészőnek mondható.

  12. szexesnyuljork said, on augusztus 15, 2009 at 04:16

    :]
    píszvan.
    (na ezt sem írtam még.)


heh?

