Szexésnyúljork

377#

Posted in éjjel, önsajnálat, kritikus, partihard, zene by szexesnyuljork on július 31, 2009

itt egy indexes cikk (ami elég szar, sok hülyeséggel, de ez van) trentről, közben persze lement a para, miszerint sohamár, és kiderült, hogy csak pihenés van, hánimún, meg otthonról dolgozok. itt egy exites interjú is, had’ legyen öröm, meg egy transindexeset is kapunk, ha már van. (legszívesebben az összes ilyen nyomorék újságírót pofinvágnám, de én nem szólhatok semmit. MÉG.)

azt meg meg kell mondjam – bár én is roksztárné vagyok, de – az már nekem is totál nyálasbuzis, hogy egy trent reznor a csajával kézenfogva menjen föl a színpadra. milettbelőled?

de legalább a többi dolog miatt tovább tisztelhetem, például leáll az erősítő rúgdosással, mert nem tudja már úgy beleélni magát a számokba, amiket itten 20 éve írogat.

és ennyi még a lovasiban sincs szerintem, pedig őt is szeressük. de ő nem tudná abbahagyni. nem beszélve a sok buziról, akik “a magyar popéletet határozgatják meg”, VAGYMI.

tudod, kaukázus jános és társai. ő még csak 30, de már kb 5 éve nincs semmi amögött, amit 6 éve megírt. szánalom. persze szar lenne az apóson is élni, de ne hülyítsük már a tiniket.

a symás koncert kábé jó volt, ami gáz, de én legalább elmondhatom, hogy voltam már jobbon is. egy korsó sört ittam, ami a második számra a homlokomon át távozott. barbi a felénél lett rosszul a stroboszkóptól, szóval onnantól ketten maradtunk a fiatalos orvostanhallgatóval, aki nagyon elszánt volt trent téren. a végefelé bementünk kicsit előrébb/középtájra, de megint nem vittem túlzásba. pedig semmi pogó nem volt. ja a középtáj az meg azt jelenti, hogy a tömegesebb rész vége a keverőpultnál volt (ami ugyebár pont középen helyezkedik el), az előrébbmenés tehát tökmindegy volt, persze úgy is lehet nézni, hogy jól lehetett haladni.

magyarán szánalmasan kevesen voltunk. nem értem az embereket, de tényleg.

és igen, a something i can never have alatt volt nagybőgő.

itt meg majd lehet, hogy lesz egy kép, ugyan van linkem oda, ahol vannak jók az itteniről, de akarok keresni egyet a sajátok között, mert azt úgy illik. mindegyik szar lett, de a tudat. na az fontos.

meg megvan a programfüzetem is szigetre. bár elszomorít a tény, hogy a 80%a olyan, hogy csak akkor, ha nagyon unatkozom.

heh?

