Szexésnyúljork

375#

Posted in apróörömök, fémösz-ség, kaja, maipara-hipochonder, nappal by szexesnyuljork on július 30, 2009

ma reggel (mielőtt elmentem volna a nyóckerbe szemészetre..) reggelit készítettem az én egyetlen kis pöcsösömnek. palacsinta volt. olyan szép háromszögűre hajtva, mintazéttermekben. benne csokipuding volt őszibarackkal. mellette pedig fagyihalom terpeszkedett. és pont akkor tettem le az orra elé, amikor kinyitotta a kis csipásait. szóval még fel sem kellett ébreszteni.

tökkéletes volt.

tegnap meg a margitszigeten voltunk a bohémes musical próbáján (merthogy a ők szolgáltatják hozzá a zenét..), ott volt egy rakás megasztáros köcsög, mint például kedves iskolatársam is, a fegyveres peti. a sokadik próbán már orrjózsinak öltözött (állítólag az első próbákon még volt rajta póló és a nadrágja is fel volt húzva). viszont volt rajta alsónadrág, orrjózsi meg ilyenkor nem hord, és ily’ módon sokkal menőbb, ha le van tolva a nadrágja. mondjuk én például mindig félek odanézni, hátha épp kilóg a lompos. az meg nem nekem való.

mindegy. az a lényeg, hogy a fegyveres peti, megasztár és tévés celeb felkérte orrjózsit, hogy zongorázzon az új projektjében, ahol beckham (timberlék) számokat akar feldolgozni. és kell neki egy zongorista. orr hárított, és mondta, hogy majd gondolkodik, hátha tud valakit. ekkor fegyveres finoman figyelmeztette: “de figyelj, olyan kéne, aki jól néz ki, mert szeretnénk felrakni a jutúbra.”

na ilyet én még nem hallottam élőben, csak annyit tudok, hogy a rolling stones-ban történt ilyesmi (pont a billentyűssel), mert nem volt elég csini, szóval ő nem volt hivatalosan az együttes tagja (mondjuk a többi sem valami csini). szóval durva vagy te pisztolyos peti. maraggy a tévénél köcsög, miazmár, hogy zenélni akarsz, nagy zenész vagy persze, de csak ha csinik a többiek (is – gondolod te, de akkora egy nyomorék vagy, hogy szíved mélyén talán csak ellensúlyozni akarod cúúnyaszágod a többiek szekszisségével. inkább nagyon ocsmány pöcsökkel kéne játszanod, hogy esetleg kitűnj közülük.. nem? hát hol itt a logika??) KÖCSÖG.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on augusztus 1, 2009 at 16:23

    olyan furcsán ismerős volt, hogy fegyveres, meg pisztolyos, aztán macskaalom-takarítás közben jöttem rá, hogy melyik kispisztolról is van szó.. úgy vihogtam, hogy majdnem szétszórtam a használt macskaalmot a lakásban. és bár tényleg nem szép, azért ízlése van(pasik terén..nem lehet, h buzi?)
    bár nekem lenne ilyen barátnőm, aki reggelit készít… nyam.

  2. szexesnyuljork said, on augusztus 4, 2009 at 00:55

    höhö :]

    háron és milcsi is látható. de emiatt aztán nem kell növelni a nézettségszámot.
    ja. akkor ki kell rakni a linkjét.

    puskás öcsi egy napja.


heh?

