Szexésnyúljork

373#

Posted in alkohol, éjjel, önsajnálat, nappal, partihard by szexesnyuljork on július 27, 2009

szombaton volt nálunk itten TTnyben kertipárti szerűség, orrbéla is eljött CBvel, merthogy nin koncert utáni szülinapozáskor volt egy kis veszekedés belőle, és arra gondoltam, végülis ha már “így odaáigvagyok a faszimért”, és sajnálatos módon nagyorrhaverja is odavan a csajáért (ami nála akkor állítólag minimum 3 év), nem tudom ilyen aktivitással gyűlölni még 2 évig, mert fárasztó, a faszimnak meg rosszul esik nagyonnagyon.

szóval tök normális voltam szombaton, de ha mármajdnem kedvesen szólaltam meg, CB már gyanakodva nézett.

néha nehéz az emberekkel.

de legalább a jeti büszke lehet rám.

meg lesz majd NIN koncertes bejegyzés is. csak nem itthonról. merthogy TTny és fűnyírás. nyehh.

(rekordot döntöttem, 45 perc alatt lenyomtam a telket. király vagyok teljesen.)

Reklámok

heh?

