Szexésnyúljork

371#

Posted in fémösz-ség, kritikus, múvíz, nappal, partihard, zene by szexesnyuljork on július 24, 2009

hát megnéztem ezt a félvér herceg dolgot.

de megint túldicsérték előre.

jó, nem volt szar, nem azt mondom, csak hát valahogy mindig többet vár az ember.

a durván nyálas részektől példának okáért simán eltekinthetnénk végre, így a hatodik részre.

talán majd a hetedik pure blood lesz, semmi szentimentálé.   (haha, most jut eszembe, hogy pure blood és herripotter közt is van összefüggés, hát ez csodás véletlen volt itt kéremszépen)

amúgy azt is meg kell osztanom veletek (persze, esélyes ez a többesszám..), hogy nem szar egyedül moziba menni.

főleg gecimelegben, délben. mert voltunk összesen 10en, és abból a fele egyedül üldögélt. (szóval nem szombat este égsz be sok romantikus pár előtt)

annak a fele meg töknyomorék volt.

én persze nem, szép vagyok és van egy faszim is, csak ő nem szereti a herrit annyira, hogy moziba menjen rá. (meg épp kasztingol, háháhá. tök menő.)

most eszem valami fincsit. bár már az sem kitétel, hogy fincsi legyen, mivel ötletem sincs, boltba meg nemmegyek! (a film második felében ezen gondolkodtam, azért az is mond valamit…)

utána pedig kicsinosítom magam, és elmegyek NINE INCH NAILS koncertre a barbival.

váááááá TRENTREZNOR felfoghatatlan.

JÓLESZ!

(ahogy tarantino új filmje is. inglorious bastards. meg. kell. nézni.)

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on július 24, 2009 at 17:27

    gráááá, arra elmegyek veled! már, ha egyedül mész egyébként, vagy…na. érted.

  2. sügérmanci said, on július 25, 2009 at 20:12

    megnéztem én is a hp-t. tényleg túlcsöpögték
    a szőke fiú viszont szépen szenved :D

  3. barok.eszter said, on július 28, 2009 at 19:45

    Rem, király volt Trent bátyó! :)

    Félvér hercegről sok jót nem hallottam, kollégáim voltak premieren:

    http://neon.hu/celeb/film/harry-potter-es-a-felver-herceg-ott-jartunk/

    …meg pre-premieren is, de ez meg lehúzós picit, a jobb percek kiemelésével:

    http://neon.hu/celeb/celeb-hirek/muglik-csinaltak-a-harry-potter-filmet/

    • szexesnyuljork said, on július 28, 2009 at 19:51

      jaja, jó volt, majd lehet, hogy lesz beszámoló. ha összesezdtem magam :]


heh?

