Szexésnyúljork

369#

Posted in apróörömök, nappal by szexesnyuljork on július 23, 2009

vukker meg bubu feljöttek az imént, és ismét a szőrről beszélgettünk. ez mostanában gyakori.

talán ilyen rejtett mentegetőzés, a szoknya-sort-ésmégisszőrős jelenség miatt. mindenesetre ez történt.

aztán persze – mint mindig – elkalandoztunk az intimgyanta irányába is.

mondtam nekik, hogy a janka mesélte, hogy sohatöbbet!, mert kurvára fáj. pedig neki van háttetkója is! és még az sem fájt neki annyira, mint az intimgyanta!

erre a vuki felvilágosított: “persze mert a hát nem olyan érzékeny.

mire én: “mondjuk ja… végülis.. nem is azt basszák!

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. said, on július 24, 2009 at 10:45

    az én szóviccemet persze meg se említetted…pedig én már elmeséltem ezt idehaza is. igaz itt se röhögtek rajta.


heh?

