Szexésnyúljork

359#

Posted in éjjel, önsajnálat, fesön, kaja, kritikus, maipara-hipochonder, marcel, partihard, zene by szexesnyuljork on július 14, 2009

ma nőgyógyászat.. kövérek, büdösek, melléd ülnek (nem mész odébb, mert az bunkóság), aztán megjönnek a legyek is. mindenki vinnyog és rinyál. kivéve engem, aki meredten bámulom a filth című irodalmi remekművet 50 oldalon keresztül, de a rinyálás-vinnyogás miatt egy szót sem fogok fel belőle.

tegnap életem eddigi legjobb pitéjét sütöttem meg, csodaszép volt és finom, bár reggel gyanúsan távozott, szóval kicsit bizalmatlan vagyok már irányában. peti viszont két pofára nyomatta és még él.

mire hazaértem 50 új csatorna várt a tv-ben, ami az addigi 3-hoz képest nagy haladás, bár a tv engem igazából hidegen hagy. főleg ezek a magyarra szinkronizált dolgok, pl a “spangli” (??), a femiligáj, háájmetjormádör, meg ezek, akiknek a szinkronrendezőjét legszívesebben betűtésztában folyatnám meg. rohadék. nem tudom, miért kell így elbszni jó sorozatokat. botrány. BOTRÁNY!

ja és az egyik adón arról beszélgettek, hogy a gárda így meg úgy, és az öltözék is azért ne, merthogy félelmet kelt és ijesztő. velünk meg az történt a minap, hogy épp a gofrim nyomattam befelé, amíg a ferencieken vártam a buszt. és akkor jött egy nő. mondom is az uramnak, jeti! (???…boccs.)

– nézd mán azt az ocsmány lezbikust!

– az a gárdista egyenruha…

– óóóóó…

szóval igen ijesztő. ijesztően aluldizájnolt. fel lehetne dobni valamivel. masnikkal. fodrokkal.

marcel még él. krvasok a szúnyog. málnaszörpöt iszom. és következő kedden megyek EÜ vizsgára, ami azt jelenti, hogy nagy a valószínűsége annak, hogy jogosítványt kapok a közeljövőben. ami remélhetőleg a jövőhetet takarja.

holnap jzkl koncert az A38on, amire elhívtam anyámat is. ő meg elhívott előtte egy zongorahangversenyre, az fél8tól lesz. szóval elvileg belefér mindkettő. bár lehet, inkább olyanra vinném el, ahol sokan vannak. meg szabadtér. az kell. a szabadtér. és az a38 tetőterasz az végülis ezt fedi. de a létszámot nem biztos.

csütörtökön elkísérem a gyerekeket veszprémbe, mertlesz előttük la fanfare en petard vagy hogy kell írni, és az jó.

következő pénteken meg nine inch nails. hihetetlen. barbival fogok nyomulni. nem lesz romantikus, de jó lesz. legalább felszedhetem trentet.

mostmár addig nem is írok, amíg össze nem szedem a listámat. rossz vagyok.

na csöccsenet.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. sügérmanci said, on július 15, 2009 at 11:21

    ó mennyit találkozunk akkor egy héten belül. még meg is fogsz unni (:
    este ;)
    pupik
    b

    • szexesnyuljork said, on július 15, 2009 at 15:21

      jaja, faszántos lesz.
      ma meg anyámmal jövök. :]


heh?

