Szexésnyúljork

357#

Posted in éjjel, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on július 10, 2009

nos. kaptam Szancsytól egy lófasz blogos játékot.

még sosem kaptam ilyesmit, szóval nagyon megtisztelő, de egész éjszaka ezen fog kattogni az agyacskám.

azt viszont alig fél pillanat alatt megfejtettem, hogy hogy alakítsam át a játékszabályokat párkapcsolatosra. mármint, hogy a faszim ne sértődjön be. de nem lövök le semmit, precíz leszek, mint ross geller a hasonló témájú (laminált) listájával.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on július 11, 2009 at 23:11

    hé, egyre kevesebb rajtad a ruha;-)

  2. Szandi. said, on július 12, 2009 at 12:04

    me’ melege van. höhö. ^^,

  3. csen said, on július 12, 2009 at 13:48

    höhö:-) remélem jó csajok lesznek;-) vagy pasik, vagy mindkettő:-D

  4. […] nyáladzás, zene, éjjel by szexesnyuljork on július 17, 2009 tehát, mint már említettem vala, kaptam Szancsytól egy ilyet. természetesen férfiú az ötletgazda, és meglehetősen […]


heh?

