Szexésnyúljork

354#

Posted in alkohol, apróörömök, kaja, maipara-hipochonder, nappal, partihard, vattafakk? by szexesnyuljork on július 10, 2009

na hát régebben elhatároztam, hogy egyszer megállok egy grínpíszesnek. tegnap sikerült. de csak azért, mert itthon befröccsöztem, és egy újabb fröccsel indultam el itthonról, mindezt háromnegyedórás késéssel. és ha valaki ilyen késésben van épp, akkor mindenhol megáll, az egészen biztos. van az a heinekenes-soundos reklám, ahol egy kb üres bárban a pultnál egyensúlyoz a csávó az üvegekkel, meg ordibál a pultosnak, merhogy gyakorol a soundra.

na én tegnap kb így éreztem magam, amikor a feltúrt petőfin egyensúlyoztam a teli pohár fröccsömmel, kis nyári szandálban, napszempával (tehát kb nem láttam semmit, mert ilyenkor a szemüveg meg felejtős ugyebár), a pia meg ment mindenfelé. szóval edzettem a szigetre. mondhatjuk. ilyen enyhén délutáni spicces állapotban kapott el egy nyomorék grínpíszes, aztán meg is beszéltük, hogy antiszockó, lusta geci vagyok, nem akarok beszerveződni a grínpíszbe, de majd biciklivel járok hamarosantól (nyelvújítás!).

aztán meg lenne egy felhívásom/kérésem/fenyegetésem az összes belvárosban hajnalig bulizó fiatal felé. mégpedig az, hogy ha hajnali 3-5 körül mennek a deákról a ferenciek felé a petőfi fukin sándor utcán, akkor kussoljanak már be csak egy kicsit. és ne dobbantsanak direkte a fapallókon. ne dobálják a sört. és egyáltalán. inkább járjanak másik utcán, olyanon, ami mondjuk nincs feltúrva és akkor mindenki jól jár. mert drágáim, amikor ti levonultok a színről, akkor jönnek a rohadt útépítők. és valahogy a munkájuk az napra eső leghangosabb részét csakis 6 és 10 óra között tudják elintézni. délelőtt 10 óra után valahogy lehalkulnak a munkálatok. de másnap reggel 6kor.. ismét kezdődnek a negyedik emeleti magasságból lezuhanó üvegtáblák hangjára emlékeztető munkazajok. hogy rohadjanak meg.

szóval jetivel kitaláltuk, hogy a nyáron a tojásokat (amikből nem készül meggyespite/palacsinta) az erkélyen fogjuk tárolni. biztos, ami biztos.

és ebből egy tökéletes bevételi forrás ötletem is támadt. mégpedig. vannak ugyebár az olyan felvonulások, amik ünnepiek. mondjuk például águsztús húsz. perec, vattacukker, kokakóla öccázé. meg vannak az olyan felvonulások,  amik nem kedvesek. manapság 39 ft egy darab tojás. namármost. buzifelvonuláson. meg egyéb csúnya felvonuláson. én 79 forintért árulnám a záptojás darabját. és szerintem meg is vennék. már csak valami engedély kell hozzá. ja és ne merészelje senkise lekoppintani az ötletemet. indexesek se. de ha a bubuka sztendáppos lesz, ezt is bevetheti. csak mondjon nekem köszönetet. de nyilvánosan.

ma megyek szemészetre. kiderül, hogy megvakulok é lassan a macska miatt.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. said, on július 24, 2009 at 11:02

    ez ám a biznisz! azon gondolkodom, neked hogy marad időd ennyi faszság kitalálására?!

  2. szexesnyuljork said, on július 24, 2009 at 15:02

    úgy, hogy lófasztse csinálok. :]


heh?

