Szexésnyúljork

351# idézgetős

Posted in alkohol, apróörömök, éjjel, egyetemes, előélet, marcel, múvíz, nappal, partihard, zene by szexesnyuljork on július 6, 2009

tehát volt nálunk egy olyan, hogy tétényben romantikázás, utána meg el lettem víve moziba. lassan két év után ez még csak a második rendes moziélmény volt. és az első, amit én választottam.

úgy kezdődött, hogy peti, miután befestette a hajam, és a gyűrűk urát néztük (höhöhö búúúúúza) odafordult hozzám a kis csipsze fölött és azt mondta nekem:

– akarok moziba menni! de olyanba, ami ilyen nagy és gagyi. és mindenki hangosan zabálja a popkornt! olyanba akarok menni.

– akkor gondolom nem a coco-t nézzük meg a puskinban…

– de! az kurvajó ötlet!

úgy gondoltam, megtisztelem coco chanelt és audrey tautou-t, és magassarkúban tipegek el a 100 méterre fekvő moziba (ahol mellesleg egyből lerúgtam fájós kis talpamról). persze én olyan műveletlen vagyok, hogy nem is tudtam, coco ilyen ki lapostalpon járó hölgy volt. de iszonyat cuki. azt gondoltam azért. utána persze megnéztük a chanel oldalát, és ocsmányak a cipőik. mint már említettem párszor: minden elkurvul. peti annyit jegyzett meg a film végén, hogy:

– nézd csak, a CHANEL tipójával írták a stáblistát!

(ez nekem csak akkor lett volna nyilvánvaló, ha csupa nagybetűvel van írva..)

na hát aztán másnap elhúztam balcsira az internesönel biccsekkel, első nap bebaszcsiztunk (már az utazás elején kitaláltam, hogy lányos balatonozásos ivászatra ez lesz a megfelelő szó). első este ez a mólón történt cigánydiszkóval akarommondani mobilos zenével, és ez volt a bebaszcsizások csúcspontja, ha lehet ilyet mondani. a legkedvesebb elszólások is ekkor kerültek a piszkozatok közé. azt javallom, szemezgessünk.

– látom a nagygöncölt!

– ehh, az csak egy repülő!

(hozzá kell tennem, azt hittem valaki már megint hullócsillagnak képzel egy repcsit. hiszen ha valaki éjjel felnéz az égre és elkiáltja magát, hogy “jé, ott a/egy..”, akkor mégis mire gondolnánk?)

aztán, amit még sosem hallottam az életben az meg ez volt szinténeszter szájából:

– de undorító most a hold! de milyen durva már! mondhatni ocsmány!  (lehet, hogy ekkor volt vörös?)

aztán mikor feltántorogtunk a lakásba és el kezdtünk ágyazni.. hát, nem mernék fogadni benne, hogy egy makulátlan lepedőn feküdtünk szinténeszterrel. amikor erre rákérdeztem (miszerint ezen izééltek e eddig) ez volt a válasza (felháborodottan..):

– ezen a lepedőn aztán nem szexelt senki! … (szétnyitja) de nézd csak, milyen jó foltos?

az is vicces dolog volt, hogy kábé egész lellét végigvizeltük. amikor nappal sétáltunk a városban, vagy a parton, mindenhol találtunk olyan helyet, ahol az előző éjjeleken már huggyantottunk.

– nézd, én oda! én meg ahhoz a fához! nyehhehhhe!

engem fehér bőröm és kék vérem miatt végig niggereztek, ami nem volt szép dolog. mondtam is nekik, hogy rasszista gecik, de ez őket cseppet sem érdekelte. le is égtem az utolsó két nap, az nem volt jó, viszkettek a cicijeim, a hátam meg még most is. pedig kenegettem magam. meg próbáltam árnyékban mozogni. de az ember sosem vigyázhat eléggé. lehet, hogy a lányok kicserélték a 30 faktoros krémemet, hogy szabotálják porcelánbabaságomat. belőlük báármint kinézek…. ja meg arra is rájön az ember ilyenkor, hogy 4 nap bárkivel elég. addig még nincs talán semmi súrlódás.. de 4 nap után még barátok között is előjön valami szar. és az nem jó érzés. az sem tetszett, hogy nem engedhettem el magam, mert a noncsi olyan kis érzékeny, hogy mindenen besértődik. én 1-2 órán át tudom kontrollálni magam a suliban, de 4-5 nap balaton alatt azért előkerülnek vicces témák. és mivel a napi beszédadagom 90%-át gecizés teszi ki (mármint, ja, de tényleg, az a kötőszómmá vált, de most a basztatásra gondoltam), ezért akár végig kussolhattam is volna. mert engem azért zavart, hogy feszültséget teremt egy olyan beszólás is, hogy:

– bob szinkler az olyan jó zene, tök cukik a klippjei és mindegyikben kisfiúk vannak!

– talán pedofil. höhö. (megjegyezném, rajta kívül mindenki nevet..)

– most mér kell mindent elrontani??

és akkor ezután fél óra kuss. én ezt nem bírom. mert szeretem a noncsit és nem akarom, hogy mérges legyen rám, de én ilyen vagyok. szóval ennyiből tényleg kussolhatnék is. de akkor ő se énekeljen egész nap, mert megőrjít. csak a különbség kettőnk között az, hogy – bár az agyamra megy a folytonos énekléssel (mondjuk legalább nem hamis:]) – én legalább nem akadok ki rajta.

aztán péntek este a partivonattal áttéptünk siófokra, megittam két liter fröccsöt, meg egy szekszondöbícst (már régóta akartam ilyen buzi nevű koktélt inni, és itt csak 900 ft volt, szóval óje. ja és fél liter. szóval duplán óje!), és a jzkl körökből ismert (plusz janka ismerőse) pankával nyomultunk, akit eddig azért utáltam, mert egyszer néztem vele filmet a rózsa utcában a dorci akarommondani büdöskurva szobájában, és azt hittem, hogy az ő barinője. de kiderült, hogy a szomszéd szobához jött. ami azért még mindig jobb. az is kiderült persze, hogy eddig azért nem jött oda soha, mert ő meg ugyanezt gondolta rólam. úgyhogy mostmár mindenki pontosan tudatában van annak, hogy a másik milyen kurvajófej, tuskó picsát is együtt “nemszeressük”, úgyhogy mondhatni van bennünk sok közös. talán még munkát is szerez nekem, az már aztán tényleg naggyonaggyon jó lenne :] de ez még egyáltalán nem biztos dolog, szóval inkább nem élem bele magam. úgyis lesz szakmai gyakorlat is, amit meg sajnos lehet, hogy tényleg le kell majd dolgoznom :] höhö.

illetve egy sztend áp kámedis javaslat berninek, ellophatja az életemből ezt a poént, ha elmegy a godóba :] ugyanis vízben röpizés közben épp a labdaiszonyomról meséltem (ja ez lehetne az, amin a nyávogásomon kívül kiakadhat valami intoleráns potenciális nyaralótárs, mármint azon mindenféle programmal és cselekvéssel/játékkal/helyszínnel/napszakkal/idővel/kajával/földdel/vízzel/tűzzel/levegővel és egyéb állatfajtákkal kapcsolatos félelmeim emlegetése, amik épp történnek/tervbe vannak véve. ezt fárasztó és lehangoló lehet hallgatni, belátom :]) szóóóval épp a labdaiszonyomról meséltem (ami jankának is durván fejlett) na tehát labdaiszony. ami gyerekkori eredetű. ugyebár, amikor a bátyámmal fociztunk a kertben, mindig én voltam a kapus, aki a garázsajtónál kellett, hogy álljon. kicsit igazságtalannak hangzik, de ezzel még minden rendben is lenne (nagyjából), és utólag el is hiszem, hogy nem rúgott erőseket, de na. viszont a vízben állva az is eszembe jutott, hogy sokat hógolyóztunk is, mint minden gyerek, de azt azért nem hiszem, hogy oda is kellett kapus. ugyanis nekem hógolyózáskor is a garázsajtónál kellett állnom.

hát igen.

traumatikus gyermekkorom volt, abban szerintem mindenki egyetérthet.

ez volt a poén a végére, köszönöm a megtisztelő figyelmet.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi. said, on július 6, 2009 at 20:26

    úgy érzem elérkeztünk ahhoz a csúcsponthoz, amire kommentelnem is kell. Mondjuk mindig akartam, de az rontotta volna a bejegyzések fílingjét.
    szóval ezen kurvasokat röhögtem.
    főleg, hogy azt gondoltam én naiv, hogy a huggyantást, mint igét, csak én és apám használjuk.
    höhö
    :D

    • szexesnyuljork said, on július 6, 2009 at 21:29

      örülök, hogy végre sikerült kicsikarnom belőled :]

  2. csen said, on július 6, 2009 at 20:55

    hehe, te szegényke xD szerintem labdaiszonya minden egészséges nőnemű hölgynek van (DX), csak nekik nem a gyerekkori terror miatt… (ésmégegyszer ikszdé)
    igazából nem is tudom, hogy mit lehet mondani (ill. írni) annak, aki most jött haza balatonról…remélem hogy jól… na szóval egészségedre, vagy nemtom.
    valószínű, mert ilyen csúf pirosnarancssárgás volt.
    höhö XD

  3. said, on július 24, 2009 at 11:13

    na ezen itt sírvaröhögök fél órája. béémeg milyen gyerekkorod lehetett:’D
    de te legalább megnézted a coco-t.
    én meg nem láttam, pedig akartam francia kiejtésre élvezkedni…


heh?

