Szexésnyúljork

340#

Posted in fesön, marcel, nappal, partihard by szexesnyuljork on június 23, 2009

a fászbukon ma kiderült, hogy bruce willis az apám. faszim olyan büszke lesz.

tegnap itt volt bubu meg az ő faszija (sajnálom, ez az én szavam erre, nem tudok és nem is akarok máshogy tenni :]) meg vukker. az első óra elég unalmas volt, az estét végül az én (képzelt ciki) ektiviti ötletem mentette meg. az ektiviti nem lúzerség. főleg ittasan. MEGTARTJUK.

ma meg kéne valamit csinálni. merthogy benntragadtam a városban. olyannal kéne találkoznom, akivel régen tervezzük már. de ma az egyik ilyen lány depesmód koncertre megy. a többit meg nem tudom hogyan elérni mert nó lóvé on máj fón és ők nincsenek ilyen úgymond közösségi oldalakon fennt. mert ilyen alterek.

ugyanúgy, mint az a valaki, akit mostmár igazán megnéztem volna valami közösségi oldalon (ez úgy tetszik), de persze egyiken sincs fennt. reménytelen.

ja és még van az is, hogy ma kibszom az ÖSSZES SZÁRAZVIRÁG CSOKROT a lakásból, amik a haris köz +2 emeletének építése óta itt lehetnek. de amikor még haris bazárunk volt, és az ötös szám alatt lakott a kedves család.. na hát kábé akkor száríthatták meg azokat a virágokat. azt is hozzá kell tennem, hogy ezek nem ám csak és kizárólag szárazvirág csokrok… ezeket művirágok díszítik. igazán izléses és dekoratív.

és felnőtt karrierista nő akarok lenni, aki ezek helyett másnaponta drága élő virágokkal díszíti a lakását. hazafelé veszi őket, kiskosztümben és magassarkúban. margarétákat. például. hiszen azok a legbájosabb virágok.

sajnálom a marcit. unatkozik. és zavarja a munkazaj. lezárták ugyanis a petőfit teljesen. én ennek örültem nagyon, ú nem lesz füst meg autók óórrráj, csak arra nem gondoltam, hogy a munkagépek zaja és szaga rosszabb sokkal, de sokkal.

heh?

