Szexésnyúljork

335#

Posted in önsajnálat, egyetemes, kaja, maipara-hipochonder, nappal, partihard, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on június 19, 2009

bébi, ájm hóm.

meg persze reggel óta szédüléses hányinger, némi fejfájással. peti szerint napszúrás. anya szerint háegyenegy. a saját anyám! hát ennyire nem ismer? azóta totál rá vagyok pörögve, már alhasi fájdalmaim is vannak (nem, nem mensis!)

mindeközben jankáék novarokkon, felhőék sátorszomszédságában. (akinek tőlem van jegye, a busz meg persze kiment a buksimból, hogy talán elmehetett volna helyettem.)

szóval én itthon haldoklom és fertőzök, ők meg épp faith no more-on vannak, utána meg jön a NIN. olyan durva dolog ez. nekem még egy hónap és 5 nap a budapesti koncertjükig. rrr. hiányzol trent. és janka azt mondta, hogy majd ír smst-, ha valami jó szám megy, de az csak még rosszabb lesz. de valahogy annyira meg mégsem vagyok kibukva, hogy nem vagyok ott. bár biztos faszántos.

amúgy index tegnap le lett adva, mostantól szánsájn biccs (ja ez totál én vagyok, 2 óra az utcán és máris napszúrás), de amúgy ja,kb.

illetve itthon kaptam gyümölcstortát a szép bizonyítványom miatt (általános iskolás stréber szöveg, angyon ottvan.)

“-és most már nem csak kövér vagyok, hanem taknyos is!” (Anya, right now)

persze vannak problémák is, rossz kislány vagyok és a peti ezért mérges. romlott a lelkem. és majdnem két év után előbújik belőlem a szivola. vagyishát nevezhetjük rosszaságnak is. illetve házisárkány téma, vinnyogással a wc ülőkét illetően, meg hasonlók. de mostanában inkább csak bajt okozok, meg pletykálok és gonosz dolgokat mondok, illtve gyépéseken nevetek és ez gonoszság és rohad a lelkem amúgy is. de engem ezzel együtt kell szeretni, ez van. és elég, hogy őt szeretem, nemdebár?

szűken mérem a kedvességet. de akinek jut, annak aztán dögivel.

heh?

