Szexésnyúljork

333# – olivér a párom

Posted in alkohol, éjjel, önsajnálat, vattafakk? by szexesnyuljork on június 14, 2009

ja és ami ma mély felháborodásra adott okot:

a minap lementünk a maccsba, és ott találkoztam új szerelmemmel: 2008-as születésű, becses neve Irsai Olivér (megérdemli a nagybetűt) és a kinézete is igen trendi: zöld, műanyag dugójától, egészen a mély vágású seggéig. gyanús is volt, hogy csak 469 magyar pengő az ára, megvettük tehát, hazahoztuk és megittuk. de ÚGY!

hogy még. nagyon durva. ilyet én még nem ittam. csodálatos. olyan gyümölcsillata és -íze van, hogy beszabehu, pedig én ilyet nem mondok. szóval mondhatni megízleltem a szárazfehérek mennyországát és most elvették. elvette a kurva maccs!

ma ugyanis, amikor lekűttem a faszimat borér’, akkor azzal jött vissza, hogy megemelték az árát.. 1490 ft-ra!!! ilyet nem csinálunk emberek! mi ez a beetető ár! mondták is, hogy ha öccázér’ rászokok a herkára, akkor ezerötér’ is meg fogom venni, de ez nem etikus kéremszépen!!

akkorát visítoztam a petikének is, hogy megemlegeti. de majd a maccsosoknak is előadom. egyszer. egyszer. egyszer majd megveszem a maccsot és megreformálom az egész üzletpolitikájukat, mert ez így egyszerűen NEM MEHET TOVÁBB!!!!

…összegezve tehát

KI VAGYOK BUKVAAA!!!!!

mintakurvaélet.

heh?

