Szexésnyúljork

327#

Posted in apróörömök, éjjel, önsajnálat, egyetemes, előélet, marcel, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on június 8, 2009

ahol abbafejeztem, az meg ott volt, hogy titóéstarr, amin kínosan kevesen voltak, persze a végére állítólag lett ott kétszáz ember is. ami akkor is ciki, mert szerintem ők azért híresek, meg talán kedveltek is, nemdebár?

illetve még így az elején megjegyezném, hogy ezen bejegyzésemet régi, kismarcel-es fotókkal fogom díszíteni. kivéve az egereset, mert az nem marci lesz, hanem egy bizonyos egér, aki a végén nem hal meg.

meg voltam vasárnap savazni. a kis fülkében eltöltöttem némi időt (amin a rám várók jót mulattak), hogy ha már így egybe vannak szedve elolvassam a listákat.. azon azért kurvanagyot szakadtam, hogy az lmp-jén a lovasi a tizzenhatos, kardoskaukázusköcsögfejű meg a tizenkilencedik, annyira nyomorékok vagytok de komolyan. lehetmás, egészenbiztos, de ti mi a büdös fakkot kerestek ott? meg az, hogy a sok kis kispálos (azt speciell én is szeretem, nem úgy értem ám) meg kaukázusos köcsög nyomat egy lmp-s ikszet, oszt annyi, beviszik a rajongótábort a szavazófülkébe, szóval ilyet ne csináljunk már, de komolyan. kaukjánosról tudjuk, hogy nincsenek (már) elvei, de a lovasiban én mindig is bíztam. és jelenleg is próbálok.frissen szabadult cinci szájából

és még az is volt otthon, hogy a cinci fogott egy kis egeret. de nem akármilyet, hanem egy iciripicirit, aki sírt meg minden. na azt nem bírtam. marci meg odament, hogy wattafakk, de a cinci olyan kurva ideges lett, hogy olyat még nem láttunk. rám is morgott, amikor kiszedtem az egérkét a szájából. utána kicsit fotózkodtunk még vele, aztán repült egy nagyot a szomszéd telekre, lábacskáit széttárva pörgött. cuki volt, hadd’ ne mondjam.

van még ezen kívül fülledt az erotika, toljuk a pizzákat is, a vizsgaidősuck (ehhe.ehhe.ehhe.) meg szopóágon még mindig.

még más: lejött a vénkurva is, de most tudtuk, hogy jön, mert a telefonba kiabálta valakivel jó hangosan, hogy “mingyá lemegyek kiverem a balhét, itt cigiznek, de öten és idefújják a füstöt!!” és akkor én röhögtem, hogy hahaha, mert nálunk reggel óta nem volt cigizés, semmi szag nincs épp, még csak cigi sincs a lakásban, mert petikének elfogyott. gondoltuk hát, hogy nem is hozzánk jön, másokoitt meg amikor kinyalatta vele a peti a tejföltöt.n röhögtünk. de két perc múlva csöngetett, aztán mondtuk neki, hogy ugyanmár ezt most komolyan gondolja e, miafsz, a múltkor megbeszéltük, hogy zavarja, nem vagyunk totál köcsögök, hogy ugyanúgy folytassuk tovább a zavaró tevékenységet. (vagyis a jeti, én nem) de hát persze ez ilyen általános emberi dolog, hogy lejön rinyálni, de elszarod és ugyanúgy fújod a füstöt az ablakába. na mindegy, aztán meg elkezdett jópofizni, és a “minden egyes szót hallok, meg mindent hallunk, amit csinálnak” szöveget már nem gonoszul mondta, hanem – meglátva, hogy miketten vigyorogva egymásra sandítunk – kuncogva/somolyogva.

még így is a kurvaannyát, azért nem kéne minket itten kínos helyzetbe hozni, attól, hogy őt nem izélték meg már évek óta, nemhogy a konyhában, hát attól még nem kéne rajtunk élvezkedni. bár nincs nagy helyválasztékuk a láundzsra, az ő lakásuk ugyanis igen kicsi alapterületű, ki is röhögöm őket rendesen, ugyanis a mi konyhánk és a cselédszoba fölött laknak. meg talán van egy wc-jük is. lúzerek! minek lakik az ilyen a hasisban? de komolyan hol élt amikor marcel még fele- és nem kétszerakkora volt, mint a laptopom. és jóbarátokat nézett. folyton.ez eddig, falun, ahol csak a csillagok susogását hallotta elalvás előtt? ötödik kerület, belváros (lipótváros <3), szerinted ez mivel jár, kedves idősb luvnya néni? nemértelek. de szerintem te sem teljesen magadat.

kaptok még egy ilyen cunciságot, de mostmár kurvára jóéjszakát, én ma este még tanulni akartam kéremszépen és nem jött össze. holnap is lesz egy vizsga, arra lesz egy vonatutam, mindegy is az teljesen, a csütörtök és a péntek az, ami megfosat így.. idegileg. hát ja, ez van kéremszépen.

na csókolat.

mindeközben viszont megcsípett egy rohadt szúnyog!

dögöljön meg az összes szúnyog!

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on június 9, 2009 at 16:05

    de most komolyan elvetted az egerét? depressziós lesz ám akkor!
    tejfölösen de édes:-) jajmeghalok…

    • szexesnyuljork said, on június 9, 2009 at 17:42

      tudom, hogy nem szabadna, be is sértődött rendesen, ráadásul ezek után marcel el kezdte üldözni, őt meg a pamacs üldözte, és így rohantak hárman egymás után, és nagyon sajnáltam szegény öreg cincikét, de annyira sírt az a kis egér, hogy nem bírtam.


heh?

