Szexésnyúljork

326#

Posted in önsajnálat, nappal, partihard by szexesnyuljork on június 5, 2009

na hát most meg az a rossz dolog történt így estére, hogy tulajdonképpen én azért jöttem haza, merhogy úgy volt, hogy nem tudunk menni tito és tarantulára. de mikor hazafelé ültem a buszon, felhívott a másikáron, hogy mongyam má meg a faszimnak, hogy be tud menni ingyen. meg talán én is. csak ez olyan disznóság, hogy most TTnyben ülök a gép előtt, ahelyett, hogy titóéstarantulára szépítkeznék a városban. disznóság. disznóság. hogy nem tudnak fél órával előbb telefonálni.

igazából csak a petike miatt akartam menni, mert nagyon akarta, hogy menjek, biztos tetszene, de nem ismerem őket annyira. csak hát jó lenne azért. ott lenni. szomor van azért még így is.

Reklámok

heh?

