Szexésnyúljork

324#

Posted in önsajnálat, egyetemes, fémösz-ség, maipara-hipochonder, nappal by szexesnyuljork on június 5, 2009

jólvantehátakkor. bár nem lesz túlzottan tartalmas sem, vizsgaidőszak lévén, amikor mindenki otthon tanul vakulástól orrvérzésig (?). bár én ezt mind átaludtam, gép híján. a lényeg, hogy akkor sem tanulok, ha nincs laptopozás, ez kiderlt, ugyanis valahogy minden délutánt átaludtam, ettől meg persze annyira elfáradtam, hogy este 10kor már folytattam is ezen tevékenységet. kaptam is rossz jegyeket, folyamatosan szopatnak minket, valami hihhetetlen módon, de úgy, hogy még. hupsz, inkább más tételsort adok. hupsz inkább másik könyvből kérdezek, mint, amit feladtam. bár az egyik ilyenen kaptam egy ötöst is, mert én sem vagyok oda rambóért, meg ő sem. meg a bredpitt. róla is beszélgettünk. az jó volt. következő hét, iszonyatosan nagy szoppantyú, már most fosokfejben (?), de hát kinemszarjale. ráadásul visszakaptam a gépet (majdnem tökéletesen műkszik is..), ami azért végülis mégis le fogja csökkenteni a tanulásra szánt időt, haza is megyek ma délután. úgyis péntek van, mit kéne csinálnom? bulizni? höh. neemneem. haza megyek füvetnyírni és tanulni. azaaz.

ja meg olyan is volt, hogy az egyik rádiókáfés műsorba egy kora délután (alvás előtt) olyan vicces smst írtam be, hogy fel is hívtak 1 perc múlva, hogy lehet é vélem beszélgetni. hát az ilyen nagyon vicces és hírességes pillanat volt kicsiny kis életemben. a barátom is büszke volt reám, bár vele ez mindennapos, hogy bszná meg :]        (ájlávjú)

ja. vannak itten még dolgok. újabb olyan esemény, ami akkor történt, amikor épp nem tanultam. láttam például azt a vénuszos zsuzsát. aki mennyi lehet? 30? na, hát én ott bámultam közelről, mert kb az asztalnál ült a gödörben, és azt hittem tizenakárhány (…) percig, hogy ő egy max 22 éves lány, aki nagyon hasonlít a vénusz zsuzsára. tiszta szép volt, nem volt szétbaszva az arca, nem látszott rajta semmi abból a mittomén hány évből, amióta pörög a média pcsén. hát szóval innen grat neki (ha ő is olyan, aki folyton rákeres a nevére és megtalálja ezt). én nagyon nem szeretem a zenéjét, de az, hogy ilyen ép maradt, hát az szép dolog.

ja az anorganik meg sokkal jobban néz ki élőben, mint a fotókon. vagy csak lefogyott azóta. ki tudja.

illetve a deéknál még találkoztunk a trapphencivel is, ami nagyon vicces volt. merhogy a piroslámpánál megkörnyékeztem és nagyon bámultam és akkor ő nem tudta, hogy ki az a paraszt, aki ilyen durván bámulja.. aztán mirre körbeértem körülötte, megkérdeztem, hogy véletlenül nem ő é e ő az a bizonyos trapphenci.. ekkor biztos nagyon örült, hogy netes újságíró révén mégis felismerik :] de akkormeg bemutatkoztam és tökre megörült. aztán még félórát ezen szakadtam.

meg még azt is fontosnak tartom megemlíteni, hogy ma reggel kaparó torokkal ébredtem. a szemem meg még mindig szar. ha vége az időszaknak, akkor elmegyek allergológushoz. mert ez nem mehet így tovább! nyehh!

de most megyek lemaradásbepótló blogtúrára gyorsan, hogy otthon már csakis és kizárólag a tanulásra helyezhessem a hangsúlyt. (…??)

a cunciság ereje legyen veletek.

abbafejezem.

Reklámok

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on június 5, 2009 at 16:53

    jajderégenvoltmár ^^… hiányzott ám rendesen az írásod:-D meg a mókás történeteid. ilyet ne csinálj többet:-) (mármint, hogy nem írsz, na)


heh?

