Szexésnyúljork

320#

Posted in apróörömök, éjjel, kritikus, nappal by szexesnyuljork on május 31, 2009

ja és egy viccesebb, hogy feldobjam magam és esetleg még egy-két embert.

a minap szancsyval és zombiejánossal álmodtam. de így konkrétan. az kérlekszépen úgy volt, hogy az egyetemen egy folyósón ültünk a bubuval a földön, és akkor odajöttek ők, és ők is leültek a földre. mármint TIKETTEN. :] és akkor én odacsúsztam (mer’ fasse fog felállni, hogy odébbmenjen fél métert.. bár ettől biztos piszkos lett a kis farmernadrágom.. “ajajj. anyu mérges lesz!”..) és megmondtam nekik, hogy én vagyok a szexésnyúljork. vagyishogy a nyúl. tudják. cefi. de onnantól meg változott a jelenet és arra meg már nem emlékszem.

de szerintem ez vicces.

ja meg tegnapelőtt láttam az egyik csajt, akit régen muszájból olvastam, pedig borzasztó volt, de nem tudtam megállni, hogy ne menjek oda az oldalára, és akkor azt mondhattam, hogy deszarezbazmeg. (valamikor egy egész rövid bejegyzést is szenteltem neki..) és láttam a villamosmegállóban, és borzasztó volt élőben is, habár az arca meg a fotókon gázabb. erre azt mondta a petim, hogy akkor milyen lehet a fotón?? mert élőben is iszonytató.

Reklámok

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. barok.eszter said, on május 31, 2009 at 17:14

    Jesszusom, muszájból olvasni – erről akarok már régóta egy bejegyzést, mert sajna az én életemben is volt több ilyen, úgyhogy vágom, miről beszélsz. Nem értem, miért vonzza az embert az, ami irritáló, de vmi csak van benne. :)

  2. szexesnyuljork said, on május 31, 2009 at 17:19

    jahh.. rohadékok.. :]

  3. […] 2009 június 2 tags: blog, napló by barok.eszter Épp a minap olvastam Szexésnyúljorknál, hogy bizony ő is olvas(ott) már muszájból blogokat: olyan webnaplókat, amiket kegyetlenül […]


heh?

