Szexésnyúljork

314# srtaza. laber.

Posted in egyetemes, nappal, partihard, zene by szexesnyuljork on május 22, 2009

na, stréberkém itthon nyomul TTnyben (:]), faszimék meg a dunán hazafelé csorognak éppen, jól beparáztattam őket a viharral, de szerintem hazaérnek, mielőtt elkezdődne. remélem. mert életem szerelme nem tud úszni. most mentem volna én is szívesen, ahelyett, hogy itthon tanulok, de az a csónak kicsi lett volna cbnek meg nekem, szóval amúgy is felejtős.

amúgy tényleg stréber vagyok, de élvezem. persze eddig könnyű volt a helyzet, viszont majd jönnek a szopatós szóbelik, aztán a végére megint elrontom az összképet, de hát mit is várok magamtól, ha egyetlenegy előadáson sem voltam benn?.. és tényleg. ijesztő belegondolni. de még nem bántam meg, hogy helyette inkább aludtam és jóléreztem magam. és nem is fogom. höhh. mer’ kurvára laza vagyok. és stréber. laza és stréber. és ma úgy tartottam előadást, hogy egy asztalon ültem és lóbáltam a csizmás lábacskám sejj papucsos kis talpam. és totálisan sikerült elhitetnem a tanárral, hogy értem, miről beszélek. grrrréjt.

ja meg még az is volt tegnap, hogy petőfis rádiófelvétel, áj mín unplugged jazzékiel koncert, és naggyon jó volt, bár kissé feszült, de jó. milán énekelt. meg volt ott minden. tubás, perkás, tabla, gordonka (!) :] és pontosan egy óra  volt, és szeptember elsején (fuj, aznap leszek 21, ocsmány dolog) fogják leadni először. de talán jutúbon előbb lesznek már dolgok. és utána meg letheont zongoráztam én is ott, egy hattalmas steinway zongorán, de ilyen durván nagy volt. ott nyomattam biza a petőfiben. ügyibrügyi vagyok. szerintem egy ilyen kis háromméteresen. de mintha nagyobb lett volna…

illetve újabb jelentkező akadt a gépem újrarakására, szóval már megint nincs a hasisban. és ez most hosszú lesz, mert mondtam, hogy a 30-ai zp koncertre se hozza még vissza (mert ott meg mit csinálnék vele, meg amúgy is eltereli a figyelmem a tanulásról..*), szóval.. szenvedés lesz és kézremegés.

* közben rájöttem ám a stréberek titkára. azoknak nincs pasijuk meg laptopjuk, blogjuk, cotcotuk, mások blogjai, a teljes jóbarátok, weeds, family guy (és néha american dad! illetvee egyéb…) sorozataik, macskájuk (aki épp nyávog..), és ezért tanulnak. namost kéremszépen még csak 4eseim meg 5öseim vannak, mert összesen 3 napot nem volt nálam gép. azért ez jelent valamit.

uttóirat: kéne egy olyan kategória, hogy önimádat. ez most simán beleférne.

Reklámok

heh?

