Szexésnyúljork

313# ájronik

Posted in fesön, kaja, nappal by szexesnyuljork on május 20, 2009

milyen irónikus, hogy az utolsó elkölthető kis pénzemből megvettem életem első pénztárcáját. mindig is lenéztem azokat az embereket, akiknek nem volt annyi erejük, hogy tolltartó vagy pénztárca nélkül boldoguljanak az életben.
az én kis pénztárcám kerek, fekete, bőr és két oldalán ódri hepbörn van, cuki, nyúlos arccal. ott vettem, ahol a divatkurvulós törökgatyám is, ami azóta is rajtam van és olyan kényelmes…
amúgy meg rettentő erőkkel tanulok.
hát ja.
ja és csináltam tatzikit. nyamm.

heh?

