Szexésnyúljork

312#

Posted in éjjel, kaja, vattafakk? by szexesnyuljork on május 20, 2009

az milyen már, hogy hajnali 5kor, a próbájuk után kapok egy hívást a faszimtól, miszerint “uzsgyi!” ki a zöldbe pörköltet főzni bográcsban. én meg elküttem a pcsába, merhogy normális? … jelenleg a nyulak szigetén egy eldugott helyen már rotyog a téma. na attól még messze van, de már ég a tűz, és szerintem hamarosan kibasszák őket onnan. fröccsöznek meg minden. milyen már?! valaki mongya meg, hogy milyen. mert szerintem durva. és ráadásul aludniuk kéne inkább. szerintem.

ja én meg pilatesre megyek ehelyett, meg kozmetikushoz.. azért.. én is milyen durva vagyok már.

de az úgyis olyan fiús dolog, meg kivételesen a CB sincs ott, szóval tényleg fiús. és akkor már mért rontsam el.. bár ez nem számít annak, mert hárman is hívtak, de hát én akkor még aludtam és olyankor nem vagyok kedves.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on május 20, 2009 at 16:56

    :-D hát a hajnalban felébresztett nyúl naggyon agresszív. montipájtonos! mánsztörbánni.
    de ez a fröccsözősfőzés jól hangzik x-D sikerült nekik?:-D

    • szexesnyuljork said, on május 20, 2009 at 17:19

      az a durva, hogy sikerült, nem buktak le, és már jóllakottan otthon próbálnak. és állítólag nekem is tettek félre belőle :]

  2. csen said, on május 20, 2009 at 17:56

    :-D de legalább még rendesek is:-)


heh?

