Szexésnyúljork

310#

Posted in egyetemes, fesön, kaja, nappal, partihard, vattafakk? by szexesnyuljork on május 19, 2009

1. úgy látszik mégiscsak vista lesz itt, mert a rohadék ikszpé szarakszik.. a kurvaanyját. magyarán még mindig a szomszéd netje van, ami lassú. ki fizet elő ilyenre?.. lúzer..

2. ma volt több órányi oll jú ken ít zabálás a wasabiban, és totál kész vagyok még mindig.

3. utána pedig megtaláltam a tökéletes törökgatyát, ugyanis ha már divatkurvulok, akkor már egy tökéletes darabban teszem. hádenemde?

4. illetve, ami még vicces, kaptam pár napja egy levelet, hogy nyertem másfél milla dollárt a dél afrikai fifa vb internetes lottón (délafrika adakszik), tölcsem már ki a mellékelt izét. abban mindössze nevet kértek, lakcímet meg hogy tanuló, 20 éves, úgyhogy a kiváncsiságtól vezérelve visszaküldtem kitöltve, kiváncsi voltam mikor kérik el a bankszámlaszámom.. na jött is az örömteli válaszlevél, amelyben megkértek, hogy 7 napon belül utazzak le dél afrikába aláírni pár papírt, VAGY itt egy email cím, ami (egészen biztosan..) a dél afrikai nemzeti bank emailcíme (…) és ha írok nekik, hogy nem tudok személyesen elmenni oda, akkor küldenek egy kitöltendőt, azzal kapcsolatban, hogy “hogyan lehetne átutalni a nyereményem”. erre is kaptak egy válaszlevelet tőlem, ami már arról szólt, hogy i’m afraid i’m not able to go down to south afrika, mert a kurvaanyátok, “hogy alszotok éjszaka?”, nincs jobb dolgotok köcsögök? mennyetek el dolgozni valami legálisat és mindenki nevében elküldtem őket a picsába. aztán még gratuláltam nekik a levelek miatt, amik nagyon hitelesnek tűntek, és látszott rajtuk a kemény munka. remélem ezek után nem küldenek levélbombát.

5. holnapholnapután tanulgatni fogok.. stréber nyomi vagyok, de csütörtökön meg mr2 jazzékiel unplugged felvétel, ami remélhetőleg jól fog sikerülni..

na bezár nyuszi mókatára, csókolat.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on május 20, 2009 at 16:50

    vaszabi… nyami. :-P


heh?

