Szexésnyúljork

304#

Posted in éjjel, egyetemes, kaja by szexesnyuljork on május 13, 2009

ma főztem brokkolis-csirkés tésztát (magyar tagliatelle, alias boglyasmetélt..) és ráöntöttem azt a curry-s wok szószt, amivel már 2 hete szemeztem. az alapelgondolás jó lett volna, ha nincs ilyen szar íze annak a disznó szósznak. mindenesetre ehető.

ezek után kinyitottam a konyha erkély ajtaját, hogy kiszellőzzön. azóta viszont a szomszéd vacsijának az illata dől be rajta, egészen a nappaliig (!!), és majd’ megőrülök, olyan fincsi.

illetve: megszereztem 3 előadás anyagát, és befejeztem a házidogám. most pedig indulok a k*sához, újrarakjuk a gépem, asta la vista vista (hahaha), mert nekik csak ikszpéjük van. szóval, ha kivételesen nem kapnátok meg a napi 20 bejegyzésnyi adagot, akkor nem én, csak a gép szenvedett balesetet.

ómájgád, micsoda illatok, behalok.

heh?

