Szexésnyúljork

281#

Posted in apróörömök, önsajnálat, nappal by szexesnyuljork on április 29, 2009

tegnap voltunk anton corbijn kiállításon. hát az valami kurvajó volt. persze sok volt a köcsög (tükrös lóg a nyakába mer’ faszagyerek), de ez ma már egyetemes probléma.

k*sa elhozta a 2 méteres control plakátját, a megnyitó után meg aláíratta miszter corbijn-nal, és az összes fotós körbeállta őket a színpadnál, merhogy milyen cuki. persze csak én nem fértem oda, mert kicsi vagyok. pedig az én ismerősöm volt ott, és én nem fértem oda, hogy segítsek az angol társalgásban. megoldódott persze nélkülem is: autogramm plíz! anton tele is firkálta a palátot rendesen, szerinte COSA IS THE BEST (?? well.. :]) és STAY IN CONTROL. de jól néz ki. az aláírása viszont annyira kamu kinézetű, hogy logan sosem fog megbocsátani nekem, amiért azt bátorkodtam mondani, hogy ő firkálta oda magának, mert nem akart beégni, hogy nem érte utol a vén fotóst. ezúton is elnézését kérem, remélem nem fogok ezért bűnhődni 7 esztendőn keresztül.

és majdnem csinált rólunk fotót is (ez némileg túlzás, de állítólag (nem, elhiszem) logan megkérdezte, és antoán azt mondta, hogy óká, de a k*sa eltűnt a géppel), és milyen fasza lett volna, ha lenne egy fotóm, amit anton corbijn készített rólam.

amúgy ludwig múzeum, mától már ezerkettő a belépő. és a bácsi is ott nézegette a fotóit. volt trentről is kép, lecsukottszemesreráfestettszemes. de tényleg nagy volt a csürhe. meg a paraszt.

ma meg ráparáztam arra, hogy eladni a novarock jegyet, mert igazából minden együttes beszopatott és jönnek magyarországra, persze jobb 2szer a NIN, mint 1szer. csak hát ugyebár az a 35 000 (megmég ottani költőpénz) jól jönne pluszba. a nikitől viszont félek, de muszáj elmenni poharat leszedni.

ja és tegnap éjjel elment a kedvem a biciklizéstől. még a végén elveszi az életkedvem is. cbcb.

még valami: a faszim ma beült a vas utcai buznyák kávézóba az anorganikkal, a kis rózsaszín pólójában és felismerték. állítólag sok langyi szereti őket, biztos mer’ cukik. engem meg biztos utálnak. aszongyák: ALIBIBICCS! mert ha nem lennék, tuti lenne esélyük :]

najo, nem. senki se tápláljon ilyesféle reményeket.

ábrándokat.

akármit.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on április 29, 2009 at 17:37

    áháhá. hát. láttam már buzikat, de a faszid biztos nem az:-D hiú ábránd, fiúkák…
    a csürheparaszt meg mindenhol. és az a legborzasztóbb, hogy a bunkóparasztságot lehet tanulni. úgy ragad az emberre, mint a gyanta. :-S

  2. szexesnyuljork said, on április 29, 2009 at 18:17

    ezek ilyen sznob parasztok voltak.


heh?

