Szexésnyúljork

278#

Posted in egyetemes, kaja, nappal, partihard by szexesnyuljork on április 27, 2009

a terv az egy dolog, persze véghezviszem mindenképp, de mégis hogy a fakkba kell elkészíteni rendesen azt a padlizsánkrémet? na mingyá keresek receptet… a bubut akartam megkérdezni, de nem veszi föl. márminthogy a telefonnyát.

na valami ilyen lesz. csak kicsit máshogy.

ma elkezdtem az egyik házidogám. bennt voltam mindegyik órámon. jó kislány voltam.

utána elmentünk a sziget jegyet befizetni. és vettem jegyet a július 24-ei NIN-re is. amiről tegnap éjjel óta tudok. de volt 4 rugónyi kultúra szarom, szal csak a felét kellett állnom, faszás. remélem még nem fogy el majd, amikorra jeti is venne. jó lenne megint vele nájnincsnélszen :]   húúú. láv.

ápdét: azért nem vette föl, mert szexelt! disznó.

Reklámok

7 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on április 27, 2009 at 20:09

    :-)
    öh… lehet, hogy úgy néz ki, hogy akkor nekem valószínűleg, hogy izé. én is megyek akkor szigetre. :-D és akkor majd AKKOR ütközünk. sokat. meg eszünk kenyérlángost. mer’ a’ finom.

  2. szexesnyuljork said, on április 27, 2009 at 21:29

    AZIGEN!!!! olyat minden ádventi vásárkor akarok, de sosem jutok el odaáig! és ygere faszántos, mostmár tuti nem fogok egyedül nyomulni legalább.. lesz kinn csomó ismerős ojjé, nem úgy, mint régen. ájm szó hepi.

  3. csen said, on április 28, 2009 at 15:49

    ott alszasz? kint?

  4. csen said, on április 29, 2009 at 17:14

    aha. és, őőőő… nem, mintha nálad szeretnék… de nem tudsz egy helyet ahol tudnék aludni? (mert eléggé, hogyismondjamcsak. hát igen. akkor idézlek: azt azért nem…hogy kint aludjak. ugye.:-S) de ez tényleg nem célzás volt, hanem egy szimpla kérdés…

    • szexesnyuljork said, on április 29, 2009 at 18:17

      amúgy is gondoltam rá, hogy felajánlom, de az a helyzet, hogy én általában elfáradok éjjel 1 körül, meg olyankor nekem nem kezdődnek már dolgok, szóval nem tom te meddig szoktál partizni.. :] meg ilyesmik. de amúgy nyugodtan, van itt hely.

  5. csen said, on május 1, 2009 at 20:54

    köszönöm, nagyon édes vagy, de tényleg nem akarok a terhedre lenni, vagy ilyesmi, szal még kutatok…
    :-)


heh?

