Szexésnyúljork

273#

Posted in kaja, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on április 25, 2009

1. miért van az, hogy ha az “áldozat” cigány származású, akkor azt mondhatják a híradóban, ha viszont az elkövető az, akkor meg cigány helyett “úriembereznek”, mert hogy amúgy az rasszista lenne. ne legyen diszkrimináció. de pozitív se. akkurvaélet.

2. lenyírtam a füvet, de olyan arisztokratikus módon, hogy meg sem izzadtam.

3. a férfiak szombathelyen dolgoznak, én meg TTny-ben döglök, de hát ez van, egzisztenciateremtés ezerrel. hogy mi majd tudjunk jogdíjból. faszim próbált ugyan rávenni, hogy kísérjem el őket, de jövőhéten meg rácapple és ez így zsinórban nem megy. orrbéla meg azzal próbált elcsalogatni, hogy ugyan menjek már, a csaja ne legyen egyedül. szerintem kölcsönösen elégedetlenek lettünk volna egymás társaságával, szóval nem hinném, hogy kisegítettem volna magányosságában. jaj, de ha előbb szóltak volna, átszervezem, hiszen persze, hogy csalogató. ja. kis humorheroldok.

viszont csináltam 6 szendvicset, bár mindegyik vajasmájkrémessajtos. a hatodik előtt vettem csak észre, hogy véletlenül mindegyik ugyanolyan lett. de hát örüljön a nyomim, hogy kapott szendót egyáltalán. bájdövéj, kvescsön: ti kentek vajat a májkrém alá? én sosem tettem ilyet, de nemrég rájöttem, hogy nagyon fincsiii.. mert még.. trutyisabb.

4. vuki volt nálam fenn tegnap, és elmesélte.. hogy.. immáron néhány hete.. úgy gondolta, hogy folytatnia kell a.. mozgást.. és ezért elkezdett.. rúdtáncolni!!!!!! ez igazából csak nekem poén, hiszen ti nem tudjátok ki az a vuki. kedves barátném sokgyerekes katolikus családban nevelkedett, de ez még mindig nem sokat mond a családról, meg a szülőkről, és bár lehet, hogy kívülről szigorúbbnak látszanak, mint valójában, de hát akkoris. szülinapjakor meglepi magát otthonra egy rúddal (igen, ez egy szép mondat), szüleitől csak tükröket kér. annyira durva a vuki, én nem is tudom, hogy lesz valaki ennyire feketebárány. persze hát nem is a nővérkéjével barátkozom, megvan az oka.

ettünk tatzikit, és most – ellentétben a pár nappal ezelőtti esettel – kivételesen nem felejtettem ki az egyik fő hozzávalót (nem az uborkát, akkora buznyák vagy, tudtam, hogy erre fogsz gondolni!:]), a fokhagymát és végre jó lett. nem is tudom, hogy felejthetem ki BÁRMIBŐL IS a fokhagymát.

5. extra infó nyúlfejről: nekem a ronivúd a kedvencem a sztónszból, mert annak bohóc-/udvaribolond-feje van és cuki.

8 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on április 25, 2009 at 20:01

    mindig vajasan kaptam kiskoromban. még csak eszembe se jutott vaj nélkül enni:-O

  2. szexesnyuljork said, on április 25, 2009 at 20:34

    hát, mi örültünk ha májkrémre volt pénz…. :( :]
    nem tom, nekem ez kimaradt.. de bepótolom :]

  3. somgoku said, on április 26, 2009 at 16:00

    (majdnem)férfi vagyok szombathelyről és nem dolgozom egy centit se :O
    de füvet énsi nyirok,bár bizonyára kevésbé arisztokratikus módon mint te.. xd
    majkrém és vaj kombó furcsa :D

  4. szexesnyuljork said, on április 26, 2009 at 18:55

    a fasziméknak volt koncertjük ott. ők dolgoztak épp szombathelyen :]

  5. bernushka said, on április 26, 2009 at 20:53

    arisztokratikusan füvetnyírni na az a nem-mindegy.
    vuki meg bazdmeg én már feldolgoztam, de még nem 100%osan…van ölbetánc tanfolyam is, szerintem esélyes h az lesz neki a következő. amúgy szia vuki…ha olvasnád

  6. szexesnyuljork said, on április 26, 2009 at 20:55

    ha megy versenyre, ottleszünk! :] stofi is akar jönni :D

  7. bernushka said, on április 26, 2009 at 21:16

    ja a májkrémre még annyit, hogy az olyan, mint a nutella. csak vajjal. alatta.

  8. szexesnyuljork said, on április 26, 2009 at 21:41

    na olyat még nem toltam. de fogok egyszer. mindenképp.


heh?

