Szexésnyúljork

272#

Posted in apróörömök, nappal, zene by szexesnyuljork on április 23, 2009

azt meg el is felejtettem, hogy KÖZÉRDEKŰ BEJELENTÉS:

ELKÉSZÜLT

a Jazzékiel második, HOLY SHIT című albuma. pénteken megy a korong a gyárba. de érteeeeeed??? ELKÉSZÜLT!!! nincs több kevergetés.. nincs több maszterkedés… KÉSZEN VAN GECC!!!!!!

és a jogdíjból meg elutazunk havajra.

kiváncsi vagyok, a boltokba kerül e ápr 30-ig, mert az ugyebár a meghosszabbított PANKKK határidő… :] lol. olyan jós vagyok. én már mondtam novemberben is, hogy a határidő előtt egy nappal fog megjelenni (ami akkor dec 31 volt… :) és már az is cikinek számított). de ez biztos ilyen egyedülálló izé, hogy lemezbemutató november, megjelenés április :]

imádlak titeket!!!

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on április 23, 2009 at 20:25

    éljenéljen:-D:-D:-D


heh?

