Szexésnyúljork

268#

Posted in éjjel, önsajnálat, egyetemes, kaja, maipara-hipochonder by szexesnyuljork on április 20, 2009

az meg miért van, hogy amikor kinyitom a kisablakot a bejárati ajtón, hogy behajtsam a rácsot (a biztonság illuziója), a kezemet meleg levegő csapja meg? a lakásomban hideg van. a lépcsőházban meleg. cserélhetnének. bár, mivel beteg vagyok (igen! nem röhögni, halálos.) mire felébredek, totál leizzadok. ma is aludtam délután 3 órát. és mindjárt folytatom. tanultam legalább 3 órát a holnapira, és még ott is lesz 2 órányi lehetőségem, remélem rendesen felhasználható.

toltam némi fészbuk tesztelőst is. lejött a holnapi film is. meg lesz sör meg tatziki.

boldog kislány vagyok, csak beteg. meg a szemem sem 100as. ódehátvannakittproblémák, hiszen az egészségalegfontosabb. meg a szerelem. meg a szánsájn. meg a biccs. meg a fiatalság.

egyszer meg majd lesz olyan is, hogy visszatérek az elmélkedéshez, és nem arról fog szólni ez a szar, hogy micsináltam ma. mert az senkit sem érdekel. mondjuk az elmélkedős sem. de azt kaptok.

bubu, téged meg nem várlak meg gtalkon, mert aluszok. de majd megnézem jútúbon a sóderklubbot.

pupuska

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. barok.eszter said, on április 21, 2009 at 05:50

    Az ex-pesti kéró”m” is olyan, h kurva hideg van nyáron is, mert olyan magas a plafon, mint az istenfasza. Télen az előszobában jéggé lehetett dermedni, ezt nem szoktam meg, mert itthon meg a 7. emelet lakom normál plafonmagassággal és központi fűtéssel, ergó még télen is folyton harminc fok van. Nagy fless volt, mikor a Mester utcában jöttem rá, h vagy 20 éve használtam utoljára hajszárítót! :DDD Anyway, gyógyulássz!

  2. szexesnyuljork said, on április 21, 2009 at 12:58

    igen, télen a kályha mellett álltam, és ha kinyújtottam a kezem, ott már fütyült a szél :)


heh?

