Szexésnyúljork

257#

Posted in önsajnálat, egyetemes, nappal by szexesnyuljork on április 14, 2009

ma szép nap volt, romantikus könyvtárazás meg falatka vagy huncutka. nem. zamatka. zamatkában ebédelés, utána gödörsör, meg 3 sakkparti a 3 ujjú bácsival. annyira rossz volt nézni, szinte ijesztő, hogy sitty sutty rakja a bábukat, ő már tudta, hogy mit akar, és te is tudtad, hogy tudja miért rakja pontosan oda, ahova, és tudtad, hogy jó helyre rakja és simán megver. mert szar vagy. kópé és jeti. nem, ügyesek voltatok :] én mondjuk azt sem tudom, melyik bábuval hogy kell lépni, de ezzan. bácsi keresett rajtunk 400 forintot. jobb, mintha kéregetett volna. véégülis.

aztán egy csepp. két csepp. de én még beugrok a schleckerbe wc papírért meg ropogtatós cicakajáért, onnan meg 15 percig nem tudtam kijönni a jégeső miatt, csak az ajtóból néztem az erkélyemet és arra gondoltam, de jó, hogy becsuktam az erkélyajtót.

mire hazaértem persze kiderült, hogy a kis fszfejemmel ma jó ötletnek tartottam a tücsöknek kitakarított vendégszobát kiszellőztetni, szóval tágra nyitottam az ablakokat és elhúztam itthonról. na hát az ablak az ágy fejénél található, ami teljes hosszában (!!!!!) elázott és jégdarabkák borítják. az ablakpárkány tiszta sár a rég elrohadt virágok behordott földje miatt. fasza. és a szőnyeg is tiszta sárvízjég. de a tücsök még ma sem alszik itt, mert holnap reggel a r-ban fognak forgatni és ezért inkább ott alszik. hát ennyi az én sztorim. ja meg az, hogy ma már majdnem el kezdtem írni a házidogám. majd holnap vezetés előttután. bár lehet, hogy este még nekiállok, hosszú még az .. az. a délután.

Reklámok

heh?

