Szexésnyúljork

253# a night with..

Posted in éjjel, előélet, partihard, szerelmes nyáladzás, vattafakk?, zene by szexesnyuljork on április 11, 2009

álmodóvár.

ma ugyanis dave gahan naggyon durván rámhajtott álmomban. azt még most meg kell jegyeznem, nem ám úgy nézett ki, mint tegnapelőtt a fókuszos interjúban (apa: “kiez?miez?minek?” elkapcsoltam ugyanis arról, amit addig bambult), hanem cukkerebb volt sokkal. mert most már elég lepukkant ám szegényke. meg őszül a pajesza. bizonyám.

szóval ott voltunk a júni 23-ai koncerten, partihard, aztán a végefelé mindenkit felhívtak a színpadra (?) hogy onnan nézzük az új klipp premierjét, hogy ne álljunk háttal a kivetítőnek (?). szóval szerváltunk széket, és el kezdtek vetíteni mindenféle faszságot, a petinek meg pisilnie kellett, szóval kiment pisilni, hátha nem kési le a klippet. klipp nem is volt, aztán már mindenki csak döglött a színpadon, a jeti meg még mindig a wc-ben volt. és oldalranéztem és láttam, hogy a dave gahan ott fekszik mellettem és erősen stíröl.

na aztán elkezdtünk beszélgetni (tökre szeretek angolul álmodni), de tudott picit magyarul is, mert a basszerosuk magyar (?). ez akkor derült ki, amikor fél óra sikertelen lekoptatás után még mindig nagyon próbálkozott, és mondtam neki, hogy akkor aggyon mán egy autogrammot. de nem találtam meg azt a papírt, amit kerestem, VISZONT hirtelen előbukkant egy kispálos daloskönyvhöz hasonlatos depesmód könyv (de jó lenne, ha lenne ilyenem), és akkor abba beleírkált mindenfélét. először a nevemet gyakoroltuk leírni, nem nagyon ment neki, valami dextert írt folyamatosan, aztán kisegítettem. aztán kitöltött egy cuki kis táblázat-szerűséget, miszerint kik játszanak az együttesben, min. és akkor ott volt egy magyar név a basszernál, és onnantól magyarul is beszélgettünk.

és a jeti még mindig nem ért vissza. meg mondtam a dave-nek, hogy nem igazán lenne jó ötlet összejönni vele, merthogy azért az nem vicces, amikor.. a barátod.. egyik szeretett együttesének.. a frontemberével.. összejössz.. (de én akkor már nem jártam a tkával, amikor a jeti jött, persze így is rossz volt neki nagyon, tudom ám..) meg hát azért én a depesmód koncerten együtt voltam a szeretett faszimmal. ja meg reggel eszembe jutott, hogy azért is vicces lett volna, mert már így is szexuális (ismerősöm ismerőse) kapcsolatban vagyok a depesmód egyik tagjával, nevezetesen a mártin górral.

nem is tudom, hol olvastam ilyet, hogy van ilyen oldal, hogy ki kivel szexelt. gondolom a cotcot-on. meg, hogy hogy lehet szexuális-ismerősöm-ismerőse vonalon eljutni akárkitől marylyn manson-ig. végülis nem történt semmi, mert mikor végső okként elmondtam neki, hogy milyen terveim vannak trent reznorral.. hát akkor asszem kicsit besértődött.. de hát nézzen már tükörbe. mondjuk álmomban cukibb volt, tényleg. meg amióta a jetivel nyomulok eléggé furcsa lett az ízlésem. vegyük pl nikkévet. de hát fiatalon ő is rrr. mármint pl ahogy a berlin fölött az égben van. úgy. úgy aranyos. nem nagybajusszal.

viszont közben az is eszembe jutott, hogy igazán semmi okom panaszra, és a lehető legszerencsésebb helyzetben vagyok így is. mert hát azért milyen barátom van már nekem.

igazi kis cunciság.

aki úgy néz ki, mint bob dylan, úgy énekel, mint nick cave, úgy öltözik, mint dave gahan (i mean the trikós korszak, persze csak finoman), szexuális-ismerős-ismerős kapcsolatban áll martin gore-ral, és jobban szeretem, mint trent reznort. persze nekem bob dylan jobban tetszett a filmben (leginkább cate blanchett.. igen, a jeti úgy néz ki, mint cate blanchett. de nem ám a gyűrűk urában, azért félreértés ne essék!) de a napokban tényleg teljesen így nézett ki, csak az autó hiányzott a háttérből.

szeretem.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Faszid said, on április 11, 2009 at 13:10

    Nem szeretem a Depeche Mode-ot. Az nem olyan, mintha kedvenc frontemberem nyúlna le… Csírák. Csak próbálom őket elfogadni.

    Az Ultra viszont egy jó lemez.

  2. szexesnyuljork said, on április 11, 2009 at 14:05

    akkor holnap nick cave-el álmodok.


heh?

