Szexésnyúljork

252#

Posted in éjjel, önsajnálat, kaja, nappal by szexesnyuljork on április 11, 2009

jaj, hát azt meg nem elfelejtettem, hogy?

mégpedig azt, hogy.

miután ma lemostam a mazdát, apa úgy gondolta, nagyon belejöttem, szóval lemosatta velem anya bogarát is. ezt volt a boldog húsvétot ajándék. AZONBAN. miközben ez zajlott az utcán (bogármosás), megjött a femilifroszt. na, gondoltam mi lesz itt! (ez most olyan régifilmes felkiáltás, én nem beszélek így..) és igen! bár nem voltam bikiniben, a femilifrosztos srák azért felajánlotta, hgy lemoshatom az ő kocsiját is. mondtam neki, hogy nem ám ez a hobbim. de azért adott egy katalógust. erre eszembe jutott, hogy rácapple-on mindig van fagyi, mmm. (egy fagyiért legközelebb lemosom. na jó, egy doboz/zacskó fagyiért.) és ma még az is kiderült, hogy ott ma palacsinta volt. mert, hogy hívtam a jetit, és később aztat mondotta gtalk-on, hogy azért nem vette fel, mert épp a konyhában palacsintázott. bémeg!

jóéjt kis pöcsök!

heh?

