Szexésnyúljork

250# javítottam a nirvana-s linket, nem elvont párosítás volt kurt színvilágára gondolva. bár jó ötlet.. favágóing?

Posted in éjjel, kaja, nappal, partihard, zene by szexesnyuljork on április 10, 2009

nyúlia nem akar a földön járni. pre-apple innocence.

van sok dolog, pl újonnan kifejlesztett inglis kifejezés: cockbitch. gondoltam a dickbitch-re is, de cock-kal sokkal, de sokkal jobban hangzik. ez nirvana koncert után történt, ihletett állapotban voltam. ott volt a csen is (ajánlom a linket, pontos és vicces összegzése az estének! :] ), nem hiszem, hogy elérte a vonatát (elolvastam, nem érte el), viszont már az összes gyros-os zárva volt a városban 4-kor (elolvastam, ő talált gíroszt), mire leértünk a corvintetőről. nem értem.

aztán most meg húsvétolás, lesz sok süti. jeti meg otthon nyomul, de lehet, hogy majd váratlanul betoppan.

innen pupálom őtet szeretettel.

ja, meg boldog húsvétolást emberek, bár ez is már csak a takarításról és a szardíniáról szól. és drágám, a keresztrefeszítés a fülöp-szigeteken szokás, a húsvét-szigetek elég durva egybeesés lett volna, dont ju tink?

nyaffantás.

u.i.: amúgy itt repked egy csúnya, BÜDÖS, zöld bogár és brrrr, annyira gusztustalan és az előbb rámszállt, és ki vagyok bukva!!! totálisan!!

második píesz: miután agyonpaszíroztam, még büdösebb lett. de legalább megdöglött. zzzzzzzz.

heh?

