Szexésnyúljork

247#

Posted in éjjel, önsajnálat, kaja, nappal by szexesnyuljork on április 5, 2009

azt még hozzá kell tennem az előzőhöz, gyorsan az elején, hogy mikor az íródott, illetve a rider böngészés közben éjjel… háát.. az úgy kezdődött, hogy volt egy kis maradék jamie oliver pitetészta a mélyhűtőben. én azzal kibéleltem egy kis porcelán edényt.. és beleraktam némi őszibarack kompóótot. (ehhe bubu, kompót vágod). és még rács is lett a tetején. és megsütöttem és aztán kizabálgattam a kis porcelánedényemből. rrr. fincsi volt.

ma meg szép idő, mondhatni dögmeleg, és az olyan durva, hogy  a hideg és a tökmeleg közt semmi átmenet nem volt, még jó, hogy megfázok, hülyegyerek létemre. hasisban már nem fűtünk, pancsizáshoz sem. és ez olyan jó. meg aranyos a cicám is. születési hibám.

amúgymeg üzenem az összes általam olvasott blog írójának, hogy ne hagyjanak unatkozni, sehol semmi új, lustagecik vagytok. főleg a csen.

Reklámok

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on április 5, 2009 at 20:05

    :-D nem tehetek róla, hogy a gép előtt semmi érdekes nem jut eszembe:-D olyan leszek én is, mint a nővérem, barbis jegyzetfüzettel, meg rózsaszín tollal fogok imbolyogni koncerteken, meg ittott:-D csak hogy neked jó legyen:-):-$

    • szexesnyuljork said, on április 5, 2009 at 21:33

      őrá is ki vagyok akadva, de neki legalább van (kamu)indoka, miszerint nehezen jut nethez..
      de te… de TE!!

      na mindegy. szerda?

  2. csen said, on április 6, 2009 at 21:02

    de én, de én…nekem is van néhanéha dolgom, meg aztán mégis tesóé a net és hogy…
    szerda: megyek, iszunk (te narancslét, hehe:-P), buli, jazzékiel-nirvána, fürge-köbéjn. oh, yeah:-D


heh?

