Szexésnyúljork

246# ápdétes

Posted in alkohol, éjjel, önsajnálat, fesön, partihard, szerelmes nyáladzás, vattafakk?, zene by szexesnyuljork on április 3, 2009

ammmúgy ma segítettem anyukámnak (bár nem kérte:)) magamnak húsvéti ajándékot vásárolni a tezenisben, ahol 20%os eksön volt, szal vettem bugyikat meg cicitartókat,meg egy vicces sortot. és igenis akarok buggyos gatyát, de csakis tökéleteset. ha már divatkurvulok.

most meg gödör vagy toldi, de megérdemlem.

és ma péntek lévén csak gomba és brokkoli meg soksoksoksok fokhagyma volt a tésztán. grrrrrrrrrrrr. és maradt estére is. és most vége a tésztanapoknak. rizsrizsrizs.

jövőhéten hétfőn novarock buszbefizetés, utána bubu, meg vezetés, meg kozmetikus meg nirvana koncert. nirvana koncert. nirvana koncert. devicces.

szomjas vagyok. tedd le azt a krva gitárt és szerintem menjünk már. nem érdekel a martin gore, hogy hogy találta ki. de valószínüleg egy kanapén feküdt félig, láttam én már zenét írni embert gitáron. és az úgy volt, hogy üldögélt/feküdgélt a kanapén.

igen ezt meg a novelle vogue is feldolgozta. supsupsupsururrúrupp 2x. ezt szerintem a wc-n írta a miszter gór.

ezt meg az alkonyattól pirkadatig, salma hayek táncitánci. tudom, nektek szembevolt a sátratok azon a fesztiválon és jött ki a füst, és nekik volt minden menő cucc hátul, sör, kanapé, wifi, ti meg nem tudtátok akkor még, hogy a rider-be azt is bele kell írni, hogy mit kértek a backstage-be. most már tudjátok, de mindenki geci és néha még sör sincs. parasztok.

nincs alkohol. még mindig. pedig ma napsütésben-fűben-sörözős nap volt, és ma fájt.

ápropó: ha már rider, akkor itt van ez, hátborzongató dolgok történnek mostanában az ezoterika jegyében, ha már. szóval indeksz cikk, benne vicces dolgokkal sok linkkel, amiket ide is jól benyomok, hogy vicces legyen eléggé. de nekem már az is elég, ha a cikket elolvassátok.

önállóaknak és ínyenceknek itt van ez, lehet válogatni.

ja és általában van hozzáfűzés az oldal tetején, hacsak nem lapoztam el linkelés előtt. azok is humorosak. főleg a menzonos.

pólmekkártni

gánszenrózisz

észídíszí okszigénpalackos

metallika wc-s biztonságiőrös

seril kró gurman ivós

vánhélen m&m-es banda, érdemes előrébb lapozni 3-mal, ahol a kaják kezdődnek, de lehet csak én vagyok kaja mániás.

iggipop aki szinte versbe foglalta, bár hemzsge a helyesírási hibáktól, de ez igazán csidicsudijó.

rollingsztónsz kezdek kifogyni.

émivájnháusz semmi spuri??

fiona eppül egészséges kis drágaságom, 1 darab kiwi

merilin. a menzon.

és igen. a végére hagytam őket. rrrrrr.  nájnincsnélsz 1 gallon frissen facsart narancslé?? aztakurvanyád, treznor.

na ennyi, most mi is jól átnyálazzuk itt a péterékkel, faszikám meg kedvet kapott folytatni a saját riderüket, szoval ma sem lesz alvás.

na csöccsenet.

heh?

