Szexésnyúljork

241#

Posted in egyetemes, kaja, marcel, nappal by szexesnyuljork on április 1, 2009

ma szép nap. jobban van a nyúl. zh ment.

utána bevásárlás a maccsban, ahol ismét bebizonyosodott, hogy én igenis egy jó nyúl vagyok, ugyanis a néni egy ezressel kevesebbet ütött be a kártyaleolvasóba. és én észrevettem és szóltam neki, mert az egy dolog, hogy a paradicsom lemérésnél ott csalok, ahol lehet, de azért ez már sok lett volna így.

aztán hazajöttem és olyat főztem, hogy még. vagyis, hogy hogy:

sertés meg csirkehusi. meg.

gomba. meg.

brokkoli. meg.

hagyma. meg.

paradicsom. meg.

tészta.

és kurvanagy adag lett, tele van a wok. a macska kapott nyershúst közben és most TOTÁL ZAKÓ. de így frankón.

Reklámok

heh?

