Szexésnyúljork

226#

Posted in alkohol, éjjel, önsajnálat, egyetemes, kaja, nappal, partihard by szexesnyuljork on március 18, 2009

mosjöttemmegazikejából. bubuval nyomtuk. 100 ftos húsgolyók, hát ez persze kurvanagy sort eredményez, de szokásosan gyorsan mozog. meg ettünk svéd mandulatortát, nyami. de a legjobb dolog a világon még mindig az első falat húsgolyó barnamártásban, áfonyamártásban és krumplipűrében meghengergetve. rrrrrrrrrrrrrrrrr!

vettem tepsit sütinek, pizzának és PECSENYÉNEK ( :] ), meg párnahuzatot a faszimnak (hamarosan ő is olyan komfortosan fogja itt nyomni, mint én), meg vettem törölközőt pilates-re (olyat, ami nem ciki kimasnis kutyusos.. ) meg nagyon durva gumicokrot, amitől már ránézésre is rosszul vagyok. és ráadásul én nem is vagyok az a nagy gumicukkeres.

apropó, tegnap voltunk fenn KóPéval meg ákossal a corvinon, ájri maffia, cicatánc! (valóban jobb lett volna, ha a jamaikai-halandzsa-gandzsa szöveg helyett végig ilyen ehhez hasonló cukiságokat nyomott volna), a zene botrányosan szar volt. és mivel nem iszom alkoholt, alkoholmentes cuccokkal kárpótol mindenki, merhogy szegény cefi. és akkor ilyenkor történnek a fél liter ananászlevek, az egy liter durvánmindennelmegspékelt limonádék, amiktől aztán olyan hányingerem van, mint néhány pohárkányi longájlendájsztí után.

most meg elkezdem a magyar magick-es előadást, amit önfeláldozóan elvállaltam, hogy rohadna meg az összes nyomorék harmadéves és az összes stréber elsőéves (amúgy meg miafaszt keresnek egy ilyen órán, ahol a szakdogákra mennek rá??) mindegy. kis köcsögökkel vagyok körülvéve. egyetem, bémeg.

heh?

