Szexésnyúljork

1# macskagyűjtemény

Posted in előélet, marcel by szexesnyuljork on február 4, 2009

1.

Jelenleg nagyon otthon. Laptop nélkül. De nem baj, mert szeretem ezt a sarkot itt a galérián, ha annyira esik az eső. Hogy mennyi az az annyi? Ennyi.

Marcell a nappali kövén golfozik.

2.

marcellt ma a buszon vadászgörénynek nézték. gondolom (sőtegészenbiztosan) a dekoltázsom miatt.

3.

marcell bolhás.

4.

ma marcell oltás. ja és férgesbolhás. imádom. hát az enyém. tudnám honnan a fakkomból szedi ezeket össze, hogy aztán az arcomhoz dörgölőzve, az ujjamat szopva elaludjon édesen. a drága.

5.

szóval voltam rácalmási tökfesztiválon, ami azért jó, mert a falu tele volt faragott tökökkel, volt tökpiramis (ami a főszervező egyik legnagyobb álma volt), tökös kaját nem láttam, de én arra a néhány napra tökfej lettem pöcsfej helyett.

mielőtt elutaztam, mindenki kérdezte, hogy mi lesz a program, mondtam, hogy macskázok, de nem hittem, hogy valóban ennyiben merül majd ki a napi foglalatosság. azért poén volt, csak szerintem szilvi néni már tök hülyének nézett. főleg, amikor az otthoni kispöcsök mellé tegnap hazavittünk még egy kis dögöt. tisztára ilyen üvöltő szelek- heathcliff téma volt, amikor megérkezett a kis pöcs, de rögtön befogadták, ő meg vígasztalta a kisbetegmacskát (akit nem kellett volna így hívni, mert ez nem csökkenti benne a betegségtudatot.. de nem ám..). ja, aztán ma meg visszavittük, ahol találtuk: a világ legnagyobb ólomkatonájának lábához, ugyanis ott született a műhelyben és a leendő világrekorder művész ismeri is a kis családot, és állítólag eteti őket. látszólag nem nagy eredménnyel. meg kapott elemózsiát a mai napra, meg ott volt a nagynénje is. meg a nap is sütött. úgyhogy nem volt sírás, meg amúgy is futottunk a buszhoz. azért jó volt hazaérni a jólbejáratott marcellhez.

na jól van, most sem bírok leállni a macska témával. de mint megtudtam, ma van az állatok világnapja, szóval ennyi még belefért. csak olyan rossz, hogy annyi cuki kismacska szenved a világban és nem lehet mindegyiket hazavinni, nem beszélve a kiskutyákról, meg a togói kisgyerekekről.

6.

megint elveszett a marcel a lakásban. rejtély, hogy milyen helyet talált magának. ha hívom előjön, de amúgy fingom sincs, hogy hol van.

7.  macskapöcse

csütörtök reggel visszük marcel-t kiheréltetni.

eddig stofin kívül minden fiúismerősöm ellenezte ezt a “rémtettet”, de a cicáskönyv írója is azt írta, hogy ez a macska érdeke.

mert így nem akar elszökni és ilyesmik és nem kerül bajba.

meg mert így nem kap tőlem hattalmas pofont, ha gondolna egy “férfiasat” és lespriccelné az empire karosszékem területmegjelölés céljából.

zárójelben jegyezném meg, hogy: (amúgy szerintem már a faszim sem ellenzi annyira, mert idegesíti, hogy a mcskának folyton áll a fasza, amikor az ujjbegyemet cumizza. régen az olyan anyahiányos dolognak tűnt.. mostmár nem igazán hagyom, mert hízelgő, de hát azért mégiscsak mit képzel a kis kanos dögje!)

amúgysem fog neki hiányozni az, amiről nem is tudja, hogy mi.

mármint a baszás.

bár szerintem túl sokat kukkolt minket és azért ilyen fejlett (még így 7 hónaposan is) a szexuális kultúrája.

azért egy kicsit remélem, hogy olyan lesz majd, mint a filmekben, miszerint heréltetés ide-vagy-oda, kúrni fogja az egyik plüssállatomat.

8.

szerintem marcel azt hiszi, hogy én értem, amit mond.

erre abból következtettem, hogy mostanában egész álló nap néz és magyaráz nekem.

imádom, ahogy nyomja, na de nem tűnik fel neki, hogy nem értem??

bár lehet, hogy néha eltalálom, mit akar és ebből gondolta, hogy egy megfelelő beszélgetőpartnerrel áll szemben.

amúgy most épp egy legyet hajkurászott. mire én határozott léptekkel odamentem, és leütöttem a dögöt. (ilyen határozottan még nem ütöttem le legyet. azt hiszem ezt Sz nénitől tanultam. vagy csak simán kezdek felnőni. meg háziasszonyosodni.) mindegy is. a félhulla legyet megkapta, most azzal van el. a kis drága. pfuj remélem nem eszi meg.

9.

marcel-el mindketten nagyon szeretjük a frissen kinyomtatott előadásom illatát.

vagyis.. a frissen nyomtatott papír.. főleg ha sok és jó meleg és fincsiiii.  (alig várom már a szakdogám..)

na de megyek, mert beült a képernyő elé, ezzel finoman jelezve, hogy alvó tájm van.

ja és a heréi kaptak még egy napot, mert a doktorbácsi nem ér rá holnap.

és nem tudom, hogy anyás műtét legyen-e, mert:

1. nekem akkor épp kozmetikusnál kéne lennem

2. nem tom mennyire hánynék oda.

3. viszont ha nem lát engem sem a kórházban, sem utána egy ideig, lehet, hogy majd azt hiszi, hogy anya a tudtom nélkülvitte el.. megférfiattatlanítatni és nem rám lesz mérges..  hmm.. csábító.

10.

illetve: a herélt macska elkészült. a család már valami semleges néven gondolkozik, csúfolásképp. de én nem hagyom.

olyan édes, ahogy csetlik-botlik.

viszont este definitli meg kell fürdetni, mert szerintem összepisilte magát és büdös. szerencsére már csak száraz-csatakos. de akkor is fujmár.

11.

én annyira szerelmes vagyok.

csak a macska ráhányt a szőnyegemre.

UPDATE: mire ezt leírtam, újra ráhányt.

12. instant

zacskós-macska.

13. költészet

marcel viszonylatban:

“..sima tenyér a herémhez ér,

ó, ez gumikesztyű..”

14.

azt hiszem marcel hattalmas esélyekkel indulhatna a világ legrosszabb kiscicája címért. és a herélt kategóriában nyerne is az tuti!

ma arra jöttem haza, hogy a csodálatos, majdnemhogy originál, sárga, illatosított, “aloeverás” WCpapír gurigámat belegurigázta a Wc csészébe!

hogy én milyenmilyen mérges vagyok!!!

nagyon.

de legalább a csajom megnyugodhat, mert nem irtottam ki marcel egyéniségét a heréléssel.

örülök.

15.  szőrmezakó

szőrme-zakó-macskából.

szőrme zakó a k*sának.

16.

ja az meg ma vicces volt, hogy a hasisban anyámmal, a faszimmal, a orrbélával meg a vaksifotóssal üldöztük a kurva macskát, aki úgy elbújt, hogy elő se jött, pedig anyámmal már jöttünk volna haza. háhá az kurva jó volt.

meg a pasim tegnap meghánytatta, annyit dobálta. aztán meg ő hányt majdnem, amikor meglátta a marcel hányását. amit végül csak én takarítottam fel. HANGEMBER!

17.

azaz élet a stones-beatles-abba háromszög (egyik) legrosszabb sarkában.

anyámmal hazajövünk, de persze apám úgy nem hallhatja a csengőt, ha maxon ordíttatja a kettékúrt MAMMAMIA-t, 5.1-en.   (??)

igen, mert hát van a családban az a beteg dolog, hogy amíg a menő csávók azzal mentek egymásnak, hogy “stones-os vagy, vagy beatles-es, kötsög??”, addig apám otthon abba-t hallgatott. szóval. hát igazán ráférne valami. valami új. tudod CSAJOM (lásd: 127# 2 bekezdés) az elmaradt karácsonyi ajándéka mondjuk. olyan szép lenne, ha pl hobo vagy stones miatt nem hallaná a csengőt.

a macskák amúgy kiborultak. az egyik a kövön fetrengett a vaterlóra.

18.

nem tudom, mi van itt nálunk, de..

valaki itten hitchcock filmet forgat. mármint talán ő maga találta megfelelőnek a terepet. akkora kúúrvanagy fekete madarak gyülekeznek a kertben, hogy beszarás. attól félek, hogy az egyik felkapja mr wallace-t. aki meg persze totál odavan és megbabonázva bámulja őket. néha meg persze behúzza a kis koponyáját, ha felette repülnek el.

de mindenesetre naggyon durván néz ki itt a terep.

heh?

